{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.050 visninger | Oprettet:

Lund !
Lund !
Tilmeldt:
27. sep 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5

Avenue - Go or no go??? {{forumTopicSubject}}

Hey hey

Har fået stjålet min cykel så skal have fundet mig en ny

Igennem min forsikring kan jeg spare en god sjat på Avenue så overvejer at anskaffe mig sådan en. Synes der er mange der roser Avenue, men synes den virker lidt tung

Jeg skal blot bruge den til at køre 5 km pr dag (til og fra skole) samt stikture... Jeg kører primært på bakker (Århus)...

Alternativt har jeg kigget på en Cube SL Cross Comp (Dk - road model), men synes ikke designet er helt så fedt...

Jeg kunne godt bruge lidt vejledning - har ikke så meget forstand på cykler...

På forhånd tak for hjælpen...

Mvh



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Avenue - Go or no go???
  • #1   1. mar 2010 Hvilken avenue drejer det sig om?

  • Lund !
    Lund ! Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5
    #2   1. mar 2010 Avenue xm broadway eller airbase 2010 modeller

  • #3   1. mar 2010 hvis du vil høre min mening. så ville jeg anbefale en centurion eller noget lignende. Har selv en avenue broadway xm7 fra 2009. fortryder at jeg ikke købte en centurion. avenuen er en utrolig flot cykel. men køreglæden er ikke større end på andre cykler.
    hvis du endelig køber avenuen. så hold den væk fra den hvide. er et helvede at holde pæn


  • #4   1. mar 2010 Jeg har en spriti sx 4000 er rigtig glad for den. Det er jo en af deres top modeller. Self vil den køre bedre i gearne. En en af de billigeste. Og self betaler man lidt for dising men synes det er det værd, og fordi den er tungere er den måske os stærkere

  • #5   1. mar 2010 For mig er Avenue No-go. Den vil næsten med garanti blive stjålet, hvis du ikke har låsene i orden. Der ud over er de ret tunge og har ikke bedre grej end andre cykler i samme prisklasse.

  • #6   2. mar 2010 ...

    avenue er kun for designet ellers er det et no go.


  • #7   2. mar 2010 Avenue er klart en go.Har en airbase 2009 med skivebremser,og hvis den bliver holdt bare nogenlunde,så er det en god cykel.Og designet taler hvis for sig selv...

  • Rasmus J
    Rasmus J Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 19
    #8   4. mar 2010 England bugner med billige ss (singlespeed) / fastnavcykler, har selv erhvervet mig en én og har aldrig haft så meget køreglæde i en cykel. Har selv en ældre model af Avenue Broadway og det skal siges at kvaliteten er i orden, men den føles tung og klodset, hvilket du aldrig vil opleve på en ss eller fastnav. Men selvfølgeliog er det kun one guys opinion.

    Hvis du gerne vil købe dansk design der holder, skulle du kigge på Viva i stedet for. Hos dem kan selvfølgelig også få ss / fastnav.


  • #9   4. mar 2010 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

    Køb IKKE en viva, magen til ringe kvalitet skal man lede længe efter.

    Og nej egentlig heller ikke en Avenue, medmindre du bare er forelsket i designet.


  • Rasmus J
    Rasmus J Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 19
    #10   4. mar 2010 Well, der kan man bare se. Lad være med at køb en cykel overhovedet, det er nok noget bras ligemeget hvad. Køb dig et par gode sko istedet

Kommentér på:
Avenue - Go or no go???

Annonce