{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.871 visninger | Oprettet:

Peder K
Peder K
Tilmeldt:
19. maj 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Fixie cykel {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Jeg skal til at flytte til København og min gamle cykel er lige blevet stjålet.
Jeg ved ikke så meget om det, men er blevet vildt interesseret i at købe en banecykel, eller fixie cykel, med singlespeed.
Den må helst ikke være alt for dyr, og her er hvad jeg har set på http://www.fixiecykler.dk/Fixie/singlespeed-cykler/Singlespeed-cykel-Maurice-Hi-Ten-2010.html

og
http://www.dba.dk/trackbike-fuji-track-58/id-66340199/

er interesseret i andre også det er klart, men ved ikke så meget om pris og kvalitet?
er der nogen der kan hjælpe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fixie cykel
  • #1   19. maj 2010 Hej. Jeg vil gerne anbefale dig at købe en Fuji Track som du også linker til. Jeg synes dog du skal købe den i Trackbikeshop, rantzausgade 2, 2200 kbh N. Den koster 3000kr inkl et andel 17T tandhjul, da det tandhjul der sidder på fra fabrikken ikke holder særlig længe! Det er nok den billigste, gode begyndercykel du kan få for at se om det er noget for dig. Den er en del bedre kvalitet end den fixiecykler.dk har.

    - esben


  • Peder K
    Peder K Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   19. maj 2010 Tak for hjælpen..!
    Jeg tager ned i trackbikeshop imorgen og ser på det!
    Vil gerne se på forskellige men synes også den fra t-hansen er super fed


  • #4   19. maj 2010 Jeg ville helt sikkert tage den du linker på dba.dk men jeg syntes også der er noget fedt over de gamle cykler, de har en noget federe stil end de ny indkøbte ...oldschool FTW smiley det er bare min mening..

  • #5   19. maj 2010 Byg en selv, hvis du går efter brugte dele kan du få meget rigtig godt til billigere penge, end fixiecykler.dk

  • Peder K
    Peder K Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   20. maj 2010 Oprindeligt var min plan også at samle min egen. Men fik hurtigt overtalt mig selv om, at jeg ikke har det rigtige værktøj og erfaring- jeg er en kæmpe noob på det område.
    Kræver det ikke specialværktøj og erfaring at samle sin egen cykel ?


  • Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 20
    #7   20. maj 2010 Hej Peder,
    Lige en kort bemærkning til det med at bygge en fixie/single speed selv.
    Man skal være lidt heldig og falde over et godt stel til det. Jeg har selv søgt med lys og lygte efter en stel til et projekt. Og ofte er brugte stel på dba og andre steder ret dyre, set i forhold til havde du kan købe eb ny billig fixie for.
    /Søren


  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Svar: 3
    #8   14. jul 2011 Hej Peder

    Jeg ved at Cykelbanditten har et stort udvalg af cykler, som passer til dine kriterier (de kan købes fra ca. 3.000,- kr.)::

    (link fjernet)

    Du kan også læse denne artikel omkring Fixies:

    (link fjernet)

    /Thomas


Kommentér på:
Fixie cykel

Annonce