{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor en vinter cykel?
  • #1   4. okt 2010 Godt spørgsmål.. Jeg har et sæt billige vinter hjul til mtb'en, men det er også det eneste smiley

  • #2   4. okt 2010 Jeg forstår det heller ikke, men det er sikkert fordi, nogle folk har så dyre dele på deres cykler, at de ikke vil risikere, at de går i stykker.. Bare et bud:D

  • #3   4. okt 2010 Elsker cykler, så selvfølgelig har jeg en Vintercykel ;o)
    Og en by-cykel, og en hverdagscykel, og en "sjov"cykel...og et par stk just in case cykler.


  • #4   4. okt 2010 jeg tager mit gamle hjulsæt på... men det er lige så meget for ikke at bruge tubeless om vinteren smiley og så bruger jeg et gammelt gear system ( kassette og kæde) da det bliver lidt mere slidt, og har en lidt lettere gearing.. os på alu rammer er nok lidt mere bange for at der kommer salt på stellet... smiley men jeg kører på den til den ikke kan mere, og så køber jeg en ny carbon smiley

  • Marcus R
    Marcus R Tilmeldt:
    feb 2006

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 64
    #5   4. okt 2010 Man skal vel have undskyldninger for at købe flere cykler smiley

  • #6   4. okt 2010 man køber heller ikk en sofa for at side i den .. mine cykler skal bare tæskes afsted i skoven om det så er sommer eller vinter

  • #7   4. okt 2010 Tja, jeg kører på dem alle...hvad andre gør er sgu´ deres egen sag.

  • #8   4. okt 2010 det er skam købt for at det skal bruges ingen tvivl der, og jeg kørte da også på min scale 30 sidste vinter, men risikoen for at styrte når der er is og sne i skoven er større, så mit bud er nok for at skåne sin carbon raket, og ikke mindst udstyret på den,

    men jeg er så småt igang med at bygge en vinter mtb, og det er for at skåne de 2 andre cykler og så skal der prøves en fully den her gang


  • #9   5. okt 2010 for mig er det for at have en undskyldning for at have flere cykler.
    men får da også kørt på dem. men kun de billige her til vinter, DH'en står pudset i stuen hehe.


Kommentér på:
hvorfor en vinter cykel?

Annonce