{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.988 visninger | Oprettet:

Begynder MTB 0,00% erfaring {{forumTopicSubject}}

Hejsa.. Jeg har igennem nogle uger nu siddet og surfet på nettet, kigget forum-emner igennem osv for at opbygge lidt viden indenfor MTB verdenen.

Jeg ved godt der findes mange tråde omkring begynder MTB, men jeg føler mig alligevel nødsaget til at oprette endnu et emne..

Jeg vil gerne have en MTB til omkring 4000-4500 kroner, men jeg kan se flere brugere mener, at man ikke får meget for den slat penge..
Mit spørgsmål går så på, hvad er det man ikke får? Nogle gange lyder det næsten som om køber en rusten havelåge til den pris, men er det virkelig noget bras man får?

Jeg kommer nok til at skulle bruge den til nogle smålange tur på asfalten (30-40 km ture) men vil også gerne have muligheden for at rykke den rundt i alverdens skove. Men skal man godt nok op i 6-7000 kr for at få en cykel der holde til skoven.. eller bare den slags cyklen, som jeg omtaler? Jeg er langt fra cykelnørd og aner intet om at reparere min cykel selv, hvorfor Bike-discount.de nok ikke er det jeg skal have gang i som førstegangs køb..

Jeg vil bare gerne lige have nogle små råd, inden jeg tager ind til en cykelbiks og falder for en god salgstale fra en sælger smiley

Mit største krav må være at det skal være en hardtail med lock-out hvilket jeg kan se godt kan lade sig gøre for 4-4500 kroner...

Hvis der findes en der har spurgt om netop dette før, så beklager jeg.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Begynder MTB 0,00% erfaring
Kommentér på:
Begynder MTB 0,00% erfaring

Annonce