{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.879 visninger | Oprettet:

Bedste citybike {{forumTopicSubject}}

Hey CG..

Skal have mig en ordentlig citybike, og har kigget lidt Avenue.. og de er jo ret fede.. men har aldrig gjort noget i citybikes...

Så ved ikk hvad der er bedst osv.. Hvad vil i anbefale?

Den må gerne være fed at se på, den behøver ikke være dyr, men pris er underordnet..

Kom med nogle gode forslag?

PFT Kenny


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste citybike
  • #1   11. maj 2011 Hey Kenny

    Kig lige i kategorien Hybrid cykler... Tror det er "mere dig"


  • #3   11. maj 2011 Hej Kenny,

    nu kan jeg se du allerede har haft Cannondale, så jeg vil ikke komme med en lang smøre om hvor fede cykler og hvor meget sjæl og arbejde der ligger i deres rammer!

    Men en Bad Boy får mine varmeste anbefalinger. Hvis du vælger modellen med Sram i-motion gear, (fåes både i 3 og 8 speed) får du en cykel der stort set ikke skal vedligeholdes, og du får et lækkert gearskifte som er dejlig blødt og hurtigt, og er ekstremt nemt at justere hvis behovet skulle komme.

    Jeg kører selv en del rundt i det meste af Århus, og der er nogle ret onde bakker, men på trods af der kun er 3 gear, føler jeg ikke at der mangler nogle, heller ikke når det går nedad.

    Den er i et ekstremt lækkert finish, og alt er gemmeført, ligefra saddelpinden der matcher frempind og styr, til baglygten i sadlen.

    Hvis du kigger lidt rundt på nettet står en Bad Boy 3 til omkring 5000 kroner, hvilket er 3000 under butiks pris i Danmark.

    Jeg snakkede med WeBike, og hvis der skulle blive en garantisag, var de villig til at tage den med Cannondale for mig, også selvom cyklen er købt i England.

    Du må endelig skrive hvis du vil vide mere smiley


  • #4   11. maj 2011 <b>Selvbyg er velbyg..</b>

    Der er altid skåret hjørner på hyldevarer, især når vi snakker citybikes.


  • #5   11. maj 2011 avenue...


  • #6   11. maj 2011 (link fjernet)

    Retro stålged med shimano alfine 8 spd gear............ i "glow in the dark" hvid

    kan også fåes med dropbar: (link fjernet)



  • #7   11. maj 2011 Merida s-presso 700-Disc

  • #8   11. maj 2011 Hold dig fra Avenue hvis du ikke ønsker specielt meget vedligeholdelse.

    Avenue er fantastisk at køre på imo. Stiv i stellet, og man kommer virkelig frem, hvis man træder lidt ekstra. Men syntes at kvaliteten på cyklerne (ejer 2 og har også haft en anden som blev stjålet), og alle cyklerne har haft knas med gearene (dog indvendige, men de har aldrig fejlet noget), en haft fået ny krank, og komplet (bagtøj eller hvad det hedder. Tænker på "tromlen" i center af fælget). Og der har være flere andre småting som har skulle skiftes også.
    Men den funker garanteret skide godt, hvis men kører "normalt" smiley og så ser den jo pisse godt ud


  • Thomas S
    Thomas S Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Svar: 13
    #9   11. maj 2011 Cannondale bad boy solo 3 med et par skærme og et par schwalbe durano plus eller marathon racer til de danske veje.
    On-one pompetamine er også et godt bud hvis man har brug for så mange gear i byen smiley Du får meget for pengene ved on-one.


  • #10   11. maj 2011 Har godt nok kigget lidt på sådan en badboy.. de er sku fede nok.. smiley Kunne være man skulle prøve sådan noget..

Kommentér på:
Bedste citybike

Annonce