{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

michael b
michael b
Tilmeldt:
20. jul 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15

mountainbike til total rookie {{forumTopicSubject}}

jeg trænger til noget motion , og kunne finde på at købe en sådan cykel , den skal ikke være for dyr , kunne klare en tur i skov på strand og vej , jeg er 189 høj vejer ca 130 kg , hvad skal jeg gå efter og hvad skal jeg især kigge efter ? og hvad er et realistisk prisniveau på enten en ny eller meget lidt brugt . på forhånd tak mvh michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mountainbike til total rookie
  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #2   18. maj 2012 tættere på 3 end 20 , men det er klart en startcykel så egentlig så billigt som muligt for noget ok materiel ..

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #3   18. maj 2012 TREK 3900 DISC er dette fx en mulighed ?

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #5   18. maj 2012 den du linker til er den bedre end den jeg har set fra trek ? er omkring 1 år og ser ud som ny for 3000 kr. er det den billigste mulighed for at køre eller kan det gøres billigere ?, og stadig med ok materiel , jeg er totalt på bar bund med hensyn til priser.

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #7   19. maj 2012 ok så den du linker til ,kan det den skal ? (det med forgaflen ,anede jeg jo fx ikke )og sælgeren er et sted der er ok ? hvis der er andre der har emner må de meget gerne skrive dem.
    men ellers mange tal Thor , måske er det bare den det skal være.
    mvh michael


  • Kasper D
    Kasper D Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 116
    #8   19. maj 2012 Radon ZR team 4.0 du får ikke en bedre cykel i den prisklasse.

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #9   19. maj 2012 synes ikke jeg kan finde den , hvor handler man cykel henne ? hvis man er smart og sparsommelig .

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #10   19. maj 2012 jo nu fandt jeg den alligevel , hvad er det der gør den bedre ? (gå venligst udfra jeg er komplet uvidende om MB , smiley

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #11   19. maj 2012 beklager jeg fik blandet noget sammen , ser først nu at det er den samme cykel ,i anbefaler, beklager min dumhed.

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #13   19. maj 2012 alletiders tak , kunne se der var en anden der skrev om rabat , på hans cykel , er det normalt der (skal nemlig have 2 stk) hvilke sliddele kommer man til at bruge meget af ? tænker jeg lige så godt kan købe med det samme ? hvad med pedaler ? sko ? andet ? jeg ved intet ? er der mulighed for at man kan køre ned og kigge ? synes ikke jeg kan se deres adr ?

Kommentér på:
mountainbike til total rookie

Annonce