{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.762 visninger | Oprettet:

Garmin Edge 200 Tilbud {{forumTopicSubject}}

Hey CG

Faldt lige over et tilbud på en Garmin Edge 200 til 555 kr, normalpris ca. 900 kr.

Stod selv og manglede en lækker cykelcomputer så har da lige bestilt en smiley

http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/gps-outdoor/GAREDGE200/garmin-edge-200-cykel-gps

Man kan læse lidt mere om den her: https://buy.garmin.com/da-DK/DK/sport/cykling/edge-200/prod90675.html


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Garmin Edge 200 Tilbud
  • #1   27. maj 2013 har lige været ude og hente en i dag

  • #2   27. maj 2013 Lækkert Mikael, hvad synes du om den? smiley Jeg glæder mig til at jeg får min!

  • #3   27. maj 2013 Har os overvejet og købe den smiley giv lyd når i har været en tur med den

  • #4   27. maj 2013 Tilbudet gælder kun en uges tid jo, og går nok nogle dage inden jeg får min i hvert fald, men skal da nok lige vende tilbage når jeg har testen den smiley

  • #5   28. maj 2013 jeg regner med at prøve den tirsdag eller onsdag så skal jeg nok lige gi en melding tilbage.

  • #6   28. maj 2013 Det lyder bare super smiley

  • #7   29. maj 2013 Så skulle min være på vej i følge track&trace, hvis jeg får den imorgen bliver det nok til en lille tur så jeg kan få den testet smiley

  • #8   29. maj 2013 Jeg ville købe en idag men hade den ik hjemme i sønderborg, så ville jeg bestille fra nettet så virker der det nye pis system ik det mege røv og nøgler

  • #9   30. maj 2013 Så har jeg fået prøvet min. Den var noget lang tid om at finde gps signal, men håber ikke den er det hver gang. Ellers syntes jeg den er nem at bruge. Jeg havde ikke problemer med at se hvad der står i displayet når jeg cykler.

  • #10   30. maj 2013 Så fik jeg også trillet en tur i skoven med min Garmin Edge 200! smiley

    Rigtigt lækkert førstehåndsindtryk. Den er overraskende lille, og MEGET simpel at bruge! Man skal virkelig ikke gøre andet en at tænde den, og trykke på 1 knap - Og så ellers bare køre der ud af! smiley

    Skærmen kan uden problemer læses på cyklen, og der er endda lys i displayet.

    En af de fedeste ting ved den er at man kan gemme en "bane". Dvs. hvis du har en god rute som du ofte kører (f.eks. det blå spor ved Aabenraa for mit vedkommende), så kan du køre ruten igennem, og gemme "banen". Næste gang du skal ud og køre den rute, kan du så køre mod din gamle tid, og få at vide om du er langsommere/hurtigere end sidst. Man kører altså et lille løb mod sig selv smiley Man kan desuden også hente andres ruter, og så køre virtuelt om kap med dem! Super sjov lille funktion smiley

    Kopieret fra Garmin: "Edge 200 hjælper dig med at give nyt liv til dine gamle køreture med Baner, som er en funktion, du kan bruge til at udfordre dine tider på dine foregående ture. En digital cyklist viser din hastighed i forhold til din tidligere præstation sammen med en indikation af, hvor langt foran eller bagud du er. Du kan også downloade ture fra andre Garmin Connect-brugere til en virtuel konkurrence."

    Under turen viser den 4 ting:

    - Nuværende hastighed
    - Antal km kørt
    - Tiden man har kørt
    Og så kan man som den fjerde ting vælge mellem:
    - Gennemsnitshastighed / Stigning / Kalorier

    På selve skærmen kan man godt få den til at vise et lille kort over hvor man har kørt. Det er ikke et detaljeret kort med veje osv., Men man kan f.eks. se om man har kørt i én stor cirkel, eller zig zag osv.. - Ikke vildt brugbart men meget sjovt alligevel.

    Har lige importeret informationerne fra turen ind på Garmins egen hjemmeside. Den virker også umiddelbart simpel og overskuelig. Jeg importede også lige informationerne på Endomondo's hjemmeside, som også gik uden problemer, tror det bliver Endomondo jeg bruger frem for Garmins egen side.

    Når man har importeret dagens tur, kan man få et hav af oplysninger om ruten. Højdemeter, gennemsnitsfart mens man har været i bevægelse (den modregner de gange man har stoppet), højeste hastighed målt, osv. osv.! Super brugbart og sjovt at se efter en god tur smiley

    Kan ikke andet end anbefale den til alle som står og mangler en lækker cykelcomputer til en god pris, og som kan undvære puls/kadence og kort-funktion! smiley


Kommentér på:
Garmin Edge 200 Tilbud

Annonce