{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Kraftig lygte til alm batterier? {{forumTopicSubject}}

Jeg søger en lygte som jeg kan fastmontere på min hverdagscykel

Jeg kører ca 100meter skovstrækning hver morgen, og der er sgu noget mørkt... Og det er farligt med en diodelygte fandt jeg ud af i morges smiley

Jeg søger en lygte der bruger alm batterier... Altså AA eller lign.
Og så skal den kun lyse vejen op foran mig...

Jeg har selv tænkt LED Lenser P7.2 med cykelholder på 320 Lumen, men synes det er en lidt dyr løsning at give 400 for en lygte til den smule smiley

Har i nogle forslag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kraftig lygte til alm batterier?
  • #1   8. jan 2014 Søg på ebay efter cree q5 bike lights
    Købte 2 sæt af 2 stk "lommelygter" med beslag til at skue på styr for ca 110 kr sættet i efteråret (bruger alm AAA batterier)
    Lysstyrken er angivet til ca 400 lumens og er mere end kraftig nok til alm hverdags cykling


  • #2   8. jan 2014 OBS: bare vær opmærksom på at den ikke er godkendt som cykellygte, men hvis du bruger den som supplement til en alm cykellygte er du på den sikre side hvis du skulle løbe ind i en politi kontrol

  • #3   8. jan 2014 Den skal bare bruges når jeg har brug for at se vejen smiley Tak for hjælpen smiley

  • Jørn H
    Jørn H Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 61
    #4   8. jan 2014 hvorfor ikke bare en pandelampe ?
    de plejer at være kraftige...


  • #5   8. jan 2014 Gider ikke en pandelampe... Har normalt hjelm på, men hvis jeg skal ind til byen så undlader jeg den på grund af opbevaring og det er næsten samme tur smiley
    Så kan man omstille remmene hele tiden.


  • #6   9. jan 2014 Bike-Discount eller Bike-Componend.. Der finder du masser af gode og billige lygter !!

  • Henrik E
    Henrik E Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Svar: 6
    #7   9. jan 2014 Køb LedLenser P7 den er på tilbud alle steder i øjeblikket, og det er en super fed lygte, du kan få en holder til styret fra samme fabrikant til omkr. 50 kr...

    Har selv P7,2 og den er hver en øre værd


  • #8   9. jan 2014 Har bestilt 2 400LM lyger med holdere på ebay for 120 kr smiley

Kommentér på:
Kraftig lygte til alm batterier?

Annonce