{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.330 visninger | Oprettet:

Opgradering af min Bianchi Vertigo {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen.
Jeg er ny inde for cykelverden. Derud over skal jeg cykle til Paris sammen med en masse andre her til sommer.
Jeg har købt mig en Bianchi Vertigo men jeg vil gerne opgradere den i løbet af sommeren inden den lange tur.

Har i forslag til hvor jeg skal starte og evt. med hvad. Link:-)
Mit budget er ca 3-6000kr.

Det er er en liste over hvad der sidder på min cykel.

Stel Vertigo Carbon Comfort Geometry
Gaffel Fork Alu Carbon
Hjul shimano WH-R500
Dæk Hutchison Equinox 2
Pedaler N/A
Kranksæt Shimano FC-R565-l Compact 50-34
Krankboks BSA
Kæde Fsa Team Issue CN-910 10sp
Kassette shimano Tiagra 10s 12/28
Forskifter Shimano 105
Bagskifter Shimano 105 10sp
Skifter Shimano 105 10sp
Styr Reparto Corse Compact
Håndtag La Spirale Ribbon
Frempind Reparto Corse
Styrfitting Fsa Orbit Ce Plus
Bremser Fsa Gossamer With Logo Reparto Corse
Sadel Selle San Marco Ponza Power Arrowhead
Sadelpind Reparto Corse


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opgradering af min Bianchi Vertigo
  • #1   1. feb 2014 Hjul hjul og atter hjul, og når du får dem på, vil jeg sætte en ny kassette + kæde på. smiley

  • #2   1. feb 2014 Jeg ville ikke ændre noget, måske finde en sæt lettere hjul brugt, ellers ud og få en masse kilometer i ben og røv og se om din sadel passer dig.. Det er nok der jeg ville lægge opmærksomheden først og fremmest. Shimano 105 gruppen er en rigtig arbejdshest som bare virker, så den ville jeg ikke gøre noget ved.

  • #3   1. feb 2014 Ja en kmc kæde og en ny kassette i 105 eller lign. Men vent med det indtil du skal afsted

  • #4   1. feb 2014 Tak for for jeres tips. Kan i anbefale nogle gode kassette + hjul. Hvor vil i anbefale man købe dem henne?

    Jeg skal til at cykle 3 gange om ugen, så mine lår og røv kan væne sig til det.:)


  • #5   1. feb 2014 Campagnolo zonda, fåes rigtig billigt hos bike components

  • #8   2. feb 2014 Endnu engang tak for i lige gider og hjælpe en grøn med cykel dele.:-)

    Som i alle sammen skriver, kan jeg forstå at det helt klar er nr 1. at få skiftet mine hjul ud med nået lidt letter hjul.

    Simon BP: Tak for de eksempler du kommer med. Jeg ved slet ikke hvad for nogle mærker jeg skal gå efter, så er det dejligt at en mere erfaren, kommer med nogle muligheder. Jeg synes at det er lidt trist at man ikke kan få nogle hjul med høj profil i den prisleje og det er kun fordi, at jeg synes det ser for lækkert ud....

    Mht pedaler har jeg nogle Shimano Ultegra Carbon PD-6800.
    Nu er min saddelpind jo carbon, Kan jeg få mere ud af en anden??

    Kryll: Jeg havde nu ikke selv tænkt på et styr med fladt overflade - Det giver jo nu meget god mening, at det vil mere behageligt efter 5-6 timer på cyklen.
    Kan du anbefale nogle styr med flad overside og frempind?



Kommentér på:
Opgradering af min Bianchi Vertigo

Annonce