{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gps
  • #1   16. maj 2014 Et alternativ ville være at købe en ordentlig cykel GPS? smiley

  • #2   16. maj 2014 Alexander
    Har du et forslag til sådan en


  • Mads T
    Mads T Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #3   16. maj 2014 Se om sportstracker virker bedre

  • #4   16. maj 2014 Jeg køre med en Garmin Edge 810 og den klare jobbet til perfektion! smiley

  • #5   17. maj 2014 Mads t
    Hvad er det

    Virker en Garmin med endomondo


  • #6   17. maj 2014 Nej, Garmin virker ikke med endomondo, men tilgengæld kan du bruge Garmin Connect. Minder lidt om endomondo..

    Jeg har selv en Garmin 800, hvilket jeg også er super glad for! Jeg har ikke noget at bruge endomondo til, når jeg sådan set har næsten samme informationer på Garmin Connect smiley


  • #7   17. maj 2014 Kasper
    Vi er en del der følger og konkurrere på endomondo, så den motiverende faktor vil jeg nok komme til at savne
    Samt har en del ruter derinde efterhånden, lidt ærgerligt at det går tabt , men som det er nu virker det jo heller ikke

    Er det nemt at lave ruter på en Garmin, på endomondo bruger jeg jo min iPad til at lave ruten . Hvordan virker det på Garmin


  • jørn N
    jørn N Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 6 Følgere: 6 Svar: 495
    #8   17. maj 2014 Jeg laver ruter på www.ridewithgps.com
    Og eksporterer dem derfra til min garmin 800
    Det virker fint


  • #10   17. maj 2014 Jørn n
    Er det via pc eller kan man bruge en iPad ? Ejere nemlig ikke en pc mere

    <EB>
    Er det med manuel indtastning af data , eller hvordan virker det med endomondo/strava


  • Mads T
    Mads T Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #12   17. maj 2014 Sportstracker er en app til knoglen


  • jørn N
    jørn N Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 6 Følgere: 6 Svar: 495
    #13   18. maj 2014 Du kan også bruge ridewithgps.com på din iPad.
    Det eneste problem er at det er lidt sværere at " tegne" præcist på en touch skærm, end med muse klik.


  • jørn N
    jørn N Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 6 Følgere: 6 Svar: 495
    #14   18. maj 2014 Jeg har ikke selv prøvet at downloade fra og til min garmin fra iPad, men ifølge dette link skulle det kunne gøres http://www.dcrainmaker.com/2013/06/garmin-ipad-android-surface.html

  • jørn N
    jørn N Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 6 Følgere: 6 Svar: 495
    #15   18. maj 2014 Har googlet lidt mere,
    Ser ud som om garmin har lavet en app der muliggør download til og fra en iPad.


  • #16   18. maj 2014 Okay det ser ud til at det må være en Garmin der er løsningen på mit problem
    Hvor billig må de købes , før det bliver noget skrammel


  • jørn N
    jørn N Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 6 Følgere: 6 Svar: 495
    #17   18. maj 2014 Jeg har prøvet med min garmin 800 og min iPad
    Kan ikke få dem til at kommunikere,
    Her må en it nørd på banen, hvilket jeg ikke er !


  • #18   19. maj 2014 Hmm. Hvis det ikke er plug and play , er det vist ikke noget for mig smiley

  • #19   19. maj 2014 Du lyder heller ikke som en der vil ofre 4000 på en cykel gps smiley

  • #21   19. maj 2014 Alexander l
    Hvordan kom du frem til den konklusion?

    <EB>
    Det var ellers en skarp pris , kan bare ikke lige finde udaf om det vil være det rigtige
    det er ellers lidt fedt med puls og kardance måler...

    Lavede lige en ny holder igår, så jeg kunne prøve med min HTC mobil og der var ingen udfald på Gps , men det er bare en dyr mobil at have til at sidde på styret af en cykel. Specielt når den ikk er vandtæt smiley


  • #22   19. maj 2014 Eftersom du ikke vidste hvad en Garmin GPS var, og at du bruger en smartphone app til at tracke dine ture smiley
    - så virker man ikke som en der går op i udstyr smiley


  • #23   19. maj 2014 Hvor skriver jeg, at jeg ikke ved hvad en Garmin gps er ?
    Og hvordan for du det til at jeg ikke går op i udstyr , hvis du mener at en gps er det vigtigste på en cykel.
    så tror jeg at der er en af os to , der har misforstået noget


  • #24   19. maj 2014 Eb har du et link , kan ikke finde hjemmesiden smiley

  • #25   19. maj 2014 Du spørger om en Garmin virker med endomondo xD (klogt)
    - Jeg mener at man bør kende til alt væsentligt cykeludstyr, for at gå op i det!


  • #27   19. maj 2014 Alexander
    Hvorfor i alverden skulle der findes forums hvis alle burde vide alt for at gå op i det ???? smiley (DUMT)

    Hvornår ved man , at man ved alt væsentligt, for man går jo åbenbart ikke op i sin hobby uden

    Er Du sikker på , at du ved alt væsentligt..... Jeg trivler
    PS. Der findes ingen dumme spørgsmål kun dumme svar


  • #28   19. maj 2014 Eb takker

    Takker alle for hjælpen , jeg må heller se at få styr på det væsentlige

    Mvh Tommy


  • #29   19. maj 2014 Der findes et forum fordi folk er for dovne til selv at undersøge og sætte sig ind i tingene, så er det nemmere bare at spørge og så få alt serveret smiley

    Man ved alt væsentligt når du kan lave alt på en cykel selv, og man ikke behøver at spørge andre om hjælp!

    Så ja, du må hellere få styr på tingene og så bruge forummet til diskussion af udstyr og ikke som om det var google.. -.-


  • #31   20. maj 2014 Alexander
    Jeg mener seriøst at du er en klaphat...
    Det jeg spørger til kan ikke læses på Garmins hjemmeside, eller ved de danske forhandleres hjemmesider jeg har besøgt

    Et forum er i min verden et sted hvor man dele erfaringer og viden med andre ligesindede, altså et sted hvor man hjælper hinanden

    Hvad laver du på et forum som cykelgalleri , for det er jo ikke for at få hjælp, du ved jo ALT(iflg. Dig selv )
    Og det er bestemt heller ikke for at hjælpe andre , for folk der har brug for hjælp har jo iflg. Dig intet at gøre på et forum ........

    Men hvor er det da dejligt , at der er andre end mig der har misforstået hvad et forum bruges til , og gerne hjælper til ,i er jo de rigtige experter


  • #32   20. maj 2014 <Eb>
    Tak for hjælpen, det sgu en god pris:-)


  • #33   20. maj 2014 Nogen der har prøvet . Out front holderen
    Tænker lidt med vibrationer, og det stadigvæk er til at læse det der står på skærmen
    Og om det sidder for udsat til mtb ?
    Går ikke udfra at det bliver et problem på min racer


  • #34   20. maj 2014 Jeg er her for at kigge på cykler og for at stemme folks grimme racercykler ud smiley
    Suck it klaphat smiley


  • #35   20. maj 2014 desuden er de ejer af en motorola defy.. allerede der ved jeg at du ikke er en som går op i udstyr og helt bestemt ikke en som vil bruge 5000 på en cykel gps..
    Desuden køre du rundt på en ærgerlig alu HT og prøver at lave noget hjemmefusk med tubeless.. så det er jo ikke svært at se hvad du er for en person smiley


  • #36   20. maj 2014 Luk Røven Alexander! Du er en lille 19årig knægt der bare skal stikke piben ind.

    Det er sgu ikke svært at se hvad DU er for en person på den måde du omtaler ellers pænt talende mennesker i denne tråd.

    "Går op i udstyr.." tsk tsk.. flyt hjemmefra og vask dit eget tøj før du udtaler dig om hvad folk har råd til at bruge på en skaldet cykelcomputer!


  • #37   20. maj 2014 Ja.. at dømme ud fra dit profilbillede, så er du også virkelig moden smiley

  • #38   20. maj 2014 Ja.. Det er jeg rent faktisk. Og så er den lukket.

    Til trådstarter:

    Jeg købte mig en brugt Garmin Forerunner 305 for 500kr med pulsbælte, for at se om det var noget for mig, (inden jeg brugte sparepengene på en dyr model), og den har gjort det så godt at den stadig sidder på cyklen. Bruger den til Endomondo, og du kan sagtens "spare turene op" i den og uploade mange ture på en gang. Den husker datoer og lægger det hele ind på de rigtige dage i Endomondo. Jeg kan ikke hjælpe dig med ipad-delen, da jeg bruger den alm USB-tilslutning.


  • jørn N
    jørn N Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 6 Følgere: 6 Svar: 495
    #39   20. maj 2014 Der er heldigvis en funktion her på siden hvor man kan blokere narhatte.
    Gå ind på Alexander L's profil og tilføj ham til filterliste


  • #40   20. maj 2014 Alexander: Nu må du da godt nok lige tage dig sammen og opføre dig ordenligt. Du er her simpelthen for at stemme grimme cykler ud?
    Det er et cykelgalleri. Hvorfor skal der ikke være plads til alle slags cykler? Synes du har en helt forkert holdning til brugen af et forum. Hvis ikke du ønsker at spilde tid på indlægget, så synes jeg slet ikke du har noget at gøre herinde. Citat: "Der findes et forum fordi folk er for dovne til selv at undersøge og sætte sig ind i tingene, så er det nemmere bare at spørge og så få alt serveret"

    Og: "Du spørger om en Garmin virker med endomondo xD (klogt)
    - Jeg mener at man bør kende til alt væsentligt cykeludstyr, for at gå op i det!"

    Tiden du spildte på de fire linjer, kunne du have brugt på at hjælpe manden i stedet for, når du jo ved så meget om cykler, som du jo selv siger du gør..

    Jeg har lige nu, brugt tid på at skrive en dejlig begrundende tekst, på din profil, om hvorfor en udsmidning vil være fair. Værsgo smiley


  • #41   20. maj 2014 Tak for din tid Kasper smiley
    altid dejligt når folk bruger tid på en smiley


  • #42   20. maj 2014 Alexander
    Du er en virkelig menneske kender...
    Et par ord på et forum , og du ved straks hvad man er for en. Suk
    Grunden til at jeg brugte en gammel Motorola defy, er at den er langt mere hårdføre end din Garmin , kunne selvfølgelig ha brugt min 7k HTC , men den er jo ikke vandtæt....

    Angående min alu ht , så er det med fuldt overlæg blevet en alu
    en carbon cykel ville næppe holde til mit brug i skoven .
    Så hvis det er din måde at spørge på om jeg vil bytte mtb med dig
    Så vil jeg sige pænt nej tak

    Om jeg vil bruge 5k på en Garmin . Tja det jo faktisk lidt det tråden handler om
    Vil bestemt ikke bruge det på noget, der ikke kan det jeg ønsker
    Så derfor jeg spørger ind til produktet , som bliver testet af bruger på dette forum
    Og ikke en Garmin sælger....

    Tro mig det handler ikke om økonomi, men ganske enkelt om at finde det jeg skal bruge....

    Ingen udstemme fra mig .. vil hellere se hvordan han udstiller sig selv smiley


  • #43   20. maj 2014 Stor tak til alle der bidrager med hjælp i tråden
    Kunne skrive navne på dem jeg mener , men det skulle vel ikke være nødvendigt
    Kunne jo også skrive hvem der absolut ikke har bidraget med noget somhelst
    men det ved de fleste af os jo nok


  • #44   20. maj 2014 En lille update.
    Har skrevet til en Garmin forhandler, som jeg blev henvist til her i tråden
    med et par spørgsmål ...
    De kunne ikke umiddelbart svare på det , så de har sendt spørgsmålet videre til Garmin , så må vi se hvad de svare smiley
    Blandt andet iPad delen


  • #46   28. maj 2014 Så blev der bestilt Garmin edge 800 med puls, kadence og kort fra bike Buster:-)
    Så kan jeg jo gøre mine egne erfaringer, og få styr på det væsentlige




Kommentér på:
gps

Annonce