{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.060 visninger | Oprettet:

Nicki H
Nicki H
Tilmeldt:
1. aug 2014
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24

Hjælp til start af fixie projekt! {{forumTopicSubject}}

Hej derude!

Jeg er nu kommet frem til at jeg vil bygge en fixie cykel, og jeg har da en smule forstand på cykler men når jeg så skal til at lave en hel indkøbsliste med tingene ja så kommer der sgu et par mpl frem jeg ikke helt kan finde ud af:-)

Så derfor har jeg brug for hjælp til at finde alle de dele jeg skal bruge til dette stel: http://www.cykelgear.dk/stel /banefixed/rammegaffel-fixed-sort

Nogen der kan hjælpe med at lave en indkøbsliste fra samme hjemme side med dele der passer til stellet?:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til start af fixie projekt!
  • #1   24. aug 2014 Indkøbsliste:

    Krankboks
    Kranksæt
    Kæde
    Hjul
    Dæk
    Slanger
    Frempind
    Spacer til stilken
    Styr
    Styrtape/greb
    Eventuelt en bremse til du bliver vant til at køre fixed gear

    Kan ikke helt se om der følger en bolt til saddelklemme-systemet med, men hvis der ikke gør, så kan du formentlig skaffe den hos den lokale cykelbiks. Der følger kronrørslejer med, så det skal du ikke tænke på.

    Ved ikke lige hvor du skal købe ind henne, da jeg ikke selv har den store erfaring med at bygge fixier.. smiley


  • Nicki H
    Nicki H Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24
    #2   24. aug 2014 Sådan noget som styrfittings er det noget jeg skal købe? Og hvordan finder jeg størrelsen på frempinden ved gafflen? Kan se der er noget der 1 1/8 og 1?

  • #3   24. aug 2014 Tror der følger styrfittings med, da der i beskrivelsen står "Ramme, gaffel og fittings". Jeg er bange for at du ikke kan finde ud af diameteren på gaflen før du får stel og forgaffel hjem, men det meste andet burde du kunne bestille hjem ud fra beskrivelsen derinde.

  • Nicki H
    Nicki H Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24
    #4   24. aug 2014 Okay super mange tak for hjælpen!:-)

Kommentér på:
Hjælp til start af fixie projekt!

Annonce