{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

René K
René K
Tilmeldt:
31. jul 2011
Følger: 1 Emner: 32 Svar: 27

27,5" MTB hjulsæt?? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg går og overvejer og skal opgradere hjulsættet på min cube reaction gtc sl. Har kigget lidt på dette sæt (link fjernet)
Er det et sæt der er nogen som kender eller måske kan foreslå noget andet? Mit buget ligger på MAX 6000kr jeg vejer ca 80 kg hvis det har noget og sige.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  27,5" MTB hjulsæt??
  • #1   18. jan 2015 American Classic wide lightning, kan varmt anbefales

  • #2   19. jan 2015 Synes jeg har læst om mange der har problemer med American Classic fælge. Notubes fælgene er gode til pengene. Hvis du vælger 36h vil det sikkert også kunne holde. Crest til 29" er lidt mere besværligt.

    Jeg ville dog vælge en Kina carbon fælge og måske spare en smule på nav. Det burde være muligt for dit budget. Du vil få et langt mere stift og stabilt hjulsæt


  • #3   19. jan 2015 AC fælgene har problemer, de er lette ja men ikke særlig holdbare eller stive, værste er de koster uhyggelig mange penge +1200kr bare for en AC MTB Race alufælg med 25mm indvendigt mål... ja for en løs fælg Rystende!!...det er de bare ikke værd på nogen måde.

    Ville helt klart vælge en Ryde Trace Trail fælg, den har fornuftig vægt, god styrke og er stive pga den asymetriske opspænding, pris ca 500-600kr.

    WTB K serien er også rigtig fin men en smule mere kostbar (ca 600-650kr) men stadig til at betale, Pacenti har også rigtig fine fælge (evt TL28) til en god pris af 500-600kr, Stans fælgene har jeg dog ikke meget til overs for er simpelthen nogle svampe når vi snakker større fælge end 26", så klart noget hype kontra ydelse-pris.

    Kina importerede carbonfælge kan være godt men desværre også det modsatte så der skal man være opmærksom eller evt handle ved en forhandler i EU så der er forsikring, ansvar og garanti (med betydelig kortere ombytnings periode) men pris er et par hundrede dyrere.


  • #4   19. jan 2015 Ryde Trace fælgen er en super fælg ihvertfald i Enduro udgaven, så mon ikke det samme gælder for Trail udgaven.

Kommentér på:
27,5" MTB hjulsæt??

Annonce