{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

ny ide til cg.. {{forumTopicSubject}}

nu har jeg kigget på cykler i markedet og været intr. i mange af de cykler der er der inde men det der er mest irreterende er at man ikke kan få oplysninger hurtigt nok om hvor cyklen befinder sig der går jo 1000 år før man får svar på det man gerne vil vide om cyklen eller andet. derfor vil jeg høre om i ikke også synes at der skal være en rubrik hvor der står mail og telefon nr. jeg står og skal til københavn fra fyn med min kammerart nu og ville have en cykel med på vejen hjem senere idag og pris og det hele er aftalt men adressen har man ikke og offline er han nu.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny ide til cg..
  • #1   13. jan 2008 Enig.. smiley Synes det er en god ide hvis der bliver lavet en rubrik hvor man kan påføre personlige oplysninger såsom mail og tlf. nr. på ens salgsannonce..

  • #2   13. jan 2008 ja for jeg har max brug for en cykel nu jeg kan ikke komme på arb om morgenen har lige solgt min scoot så jeg kunne købe en cykel og gider ikke bruge en lorte cykel fra kvikly for er bange for at miste lysten til og køre på cykel...... ville have noget ordentligt

  • #3   13. jan 2008 tak for jeg er pisse ireteret lige nu. hehe. men sådan er det....men synes da det også er lidt dumt af ham at han ikke skriver sit nr på.. hvis man vil have solgt sine ting er man da også nødt til og gøre sådanne ting


Kommentér på:
ny ide til cg..

Annonce