{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

Bjarke W
Bjarke W
Tilmeldt:
10. feb 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11

Lockout {{forumTopicSubject}}

Er ved at købe cykel til hyggebrug i byen om aftenen og i skoven i weekenderne.
Fra tidligere erfaringer ved jeg dog at jeg ikke vil bruge mange penge på den, da den enten bliver stjålet hvor jeg bor eller ikke bliver brugt så meget som jeg havde til hensigt.
Cyklen bliver en Cube, men så kommer spørgsmålet: Hvor kritisk er det at have lockout på sin forgaffel hvis cyklen f.eks. bruges til bybrug? Er det meget træls at køre med affjedring på fast vej eller er det okay.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lockout
  • #1   16. mar 2008 nu hvor jeg har vænnet mig til det, synes jeg det er helt umuligt at køre bykørsel uden lockout.. så jeg ville bestemt anbefale dig og få fat i en der kan det, specielt hvis der er bakker i dit område, de kan være rimelig hårde når ens forgaffel bare hopper op ned hele tiden..

  • #2   16. mar 2008 til bybrug synes jeg slet ikke det er nødvendigt med lockout, jeg bruger det ihvertfald ikke, men jeg justerer godtnok somme tider stivheden på min FOX istedet.. men aldrig lockout, det er der ikke behov for...fox er dejlig..

  • #3   17. mar 2008 Jeg syntes også lock-out er for nice. Bruger det hele tiden, både i byen og skoven. Jeg kører nærmest aldrig på landevej uden at have forgaflen låst!

Kommentér på:
Lockout

Annonce