{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.219 visninger | Oprettet:

Ryg problemer {{forumTopicSubject}}

Hej folkens!
Sikkert et emne som har været oppe og vende nogle gange før i tiden, prøver dog lige igen.

Jeg cykler 1-2 gange om ugen 40-60 km på racercykel. Rimeligt hurtigt i løbet af træningen får jeg ondt i ryggen, eller den nederste del af ryggen, som vel nærmest er lænden. Er det en "erhvervsrisiko" ved at cykle eller kan sadlen stå forkert? Nogen som har fået afhjulpet dette problem? Eller eventuelt har nogle øvelser som kan hjælpe?
det er ret irreterende at man for hver kilometer eller to skal strække sig.
Nogen som har erfaringer med dette?
Med Venlig Hilsen
Peter


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ryg problemer
  • #1   19. mar 2008 Kan evt. forebygges med rygøvelser. Så du styrker ryggens muskler.

  • #3   20. mar 2008 Hey.. har kørt en 9-10 måneders tid, og det faktisk kun i lænden der er problemer. Det kan jo muligvis også bare være min ryg der er godt brugt! Men tror jeg må prøve at se på de forskellige indstillinger når jeg kører. Jeg ser ligeledes om jeg kan finde en guide til indstillinger som kan hjælpe lidt på vej.... Tak for jeres hjælp ihvertfald! :o)

  • #4   20. mar 2008 Det kan også snildt være en ryg skade ! sådan en har min far og den vil du ikke ønske at få. Så mit råd ville være at styrke din ryg ved træning. Nå du først har sådan en skade så er det fandme surt at ville cykle

Kommentér på:
Ryg problemer

Annonce