{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.037 visninger | Oprettet:

Hvilken cykel mtb 6000.kr fribikeshop {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har fået forsikrings penge tilbage fra min cykel og har 5000.kr at gøre godt med, da jeg køber i gennem topdanmark får jeg 1000.kr ca i rabat hos fribikeshop så kan derfor se på de cykler til 6000.kr

jeg har kigget på denne her SCOTT ASPECT 930 2015 er den cykel noget værd eller er der andet mtb jeg bør se på

http://www.fribikeshop.dk/cykler/motion/mountainbikes/scott-aspect-930-black-green-2015


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken cykel mtb 6000.kr fribikeshop
  • Tomas L
    Tomas L Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 40
    #1   19. aug 2015 Tag en Canyon

  • #2   19. aug 2015 Tomas L: har du nogen model i tankerne, kunne forestille mig at deres billigste model ikke er noget værd.

    Min storesøster cykler lidt og vi kom frem til at den i #0 var den bedste til prisen, men kan jo godt være vi er helt gal på den.


  • Tomas L
    Tomas L Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 40
    #3   19. aug 2015 Jo tag en billig Canyon MTB AL som passer dit budget.
    Kvalitets cykel - du får ikke bedre til prisen


  • #4   19. aug 2015 er den her bedre end den jeg linker til i #0 https://www.canyon.com/da/bikes/bike-detail.html?b=3775

    det er en canyon som du snakke om til 5000.kr som er de penge jeg har


  • Tomas L
    Tomas L Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 40
    #5   19. aug 2015 Tag den med shimano xt til 6000 kr...
    Godt grej


  • #6   19. aug 2015 #5 nu er det desværre sådan at jeg ikke har 6000.kr med mindre du tænker på den i #0 eller tænker du på en canyon til 6000.kr

  • Tomas L
    Tomas L Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 40
    #7   19. aug 2015 GRAND CANYON AL 29 4.9


  • #8   19. aug 2015 #7 tak den er desværre lidt for dyr, der er ikke nogle der kan sige noget om den model i #0 jeg vil self ikke købe noget dårligt noget.

  • #9   20. aug 2015 Spar 1000kr op og køb den som tomas L skriver?

  • GardenGirl
    GardenGirl Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 3 Emner: 6 Svar: 101
    #10   20. aug 2015 Eller blot køb den, som du har kigget på... det er jo religion, det med cykler/mærker.. Jeg er sikker på, at min Trek, der er købt brugt - ville hagles ned herinde... men jeg er så superglad for den, at de kan rende mig... og min mands ville blot udløse hånlige kommentarer fra "kliken" herinde...
    Jeg ville ikke have købt cykel overhovedet, hvis jeg skulle have lyttet til "kliken" (der er så et par søde - ok fyre herinde, der gider at rådgive ved siden af mobningen - bla. "kewsoner" (tror jeg han hedder))


  • GardenGirl
    GardenGirl Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 3 Emner: 6 Svar: 101
    #12   20. aug 2015 @Jan J - ja den er da fin... men jeg tænker mere... Hvis @Thomas J har en forsikring, der giver 1000,- i rabat hvis det bliver købt i "Fri Bike" - så ville jeg købe der!!! det er så meget nemmere, at komme tilbage med ting, der ikke lige er ok - fremfor, at sige. "jeg har da bare lige valgt en onlineshop, der så bedre ud"....og det skal i da bare dække = not

  • #13   20. aug 2015 GardenGirl; Top Danmark giver ikke "rabat", de trækker dig i dækning hvis du ikke køber gennem deres samarbejdspartnere - og det er noget værre svineri...
    Min forrige blev stjålet, og der kunne jeg ikke få noget tilsvarende ved Fri Bike for pengene, så der måtte de hoste op med fuld dækning udbetalt kontant.


  • GardenGirl
    GardenGirl Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 3 Emner: 6 Svar: 101
    #14   20. aug 2015 @Magnus - ok det vidste jeg ikke... det lyder da ikke fair..

  • #15   20. aug 2015 # 10 det har da intet med mobning at gøre det her? Manden spørge om der er andre han kan se på og der bliver svaret.

  • GardenGirl
    GardenGirl Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 3 Emner: 6 Svar: 101
    #16   20. aug 2015 "Rasmus Modsat" - Det er da for dumt... brug 1K mere, men du får ikke at vide, hvad du får... .. yeahhh
    Så er det da bedre at bruge 1K mindre, og stadig ikke vide noget..


  • #17   20. aug 2015 GardenGirl; helt enig - men det er sådan både Top Danmark og Tryg opererer ved tyveri.

  • #18   20. aug 2015 Plus vi har jo ikke fået at vide hvilken mtb han havde før... Det kunne hjælpe betydeligt, hvis vi ved hvilket udstyr der var på den, så der kunne anbefales en mtb med samme udstyr.

    Grunden til at folk spørger om råd her på siden er vel, at der er folk med stor viden og erfaring, så når der bliver anbefalet en mtb til 1000,- mere end forsikringen betaler, så er det da et råd man skal tage seriøst. Nu ser jeg ikke 1000,- som værende et urealistisk beløb.


  • GardenGirl
    GardenGirl Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 3 Emner: 6 Svar: 101
    #19   20. aug 2015 Helt enig... og..man må jo ikke gå ned på udstyr!! smiley

  • #20   20. aug 2015 #18 tak, jeg havde en felt 620 cykel før, jeg vil ikke bruge 1000.kr mere da jeg ikke cykler så meget mtb så derfor ikke syntes det er det værd, men gider heller ikke købe en cykel cykel som er mega skod, så en mid i melle, men spørger efter råd da jeg ikke vil betale 5000.kr og købe en skod cykel, men jeg regner med at gå hend til fribike cykel forhandler i morgen og få nogle råd fra ham da jeg alligevel skal købe der fra.

  • #21   20. aug 2015 #20,

    Tjah, det lyder som om du havde besluttet dig inden du lavede dette opslag.. Hvorfor så spørge os?? Lidt spild af tid imo. Så tag du bare ned til Fribike og snak med dem.


  • kasper D
    kasper D Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 1
    #22   28. aug 2015 Jeg har selv samme cykel som du linker til i #0 dog med 27,5 tommer hjul.
    Den eneste ulempe jeg har, er at gearvælgerne genere mine tommelfingre.
    Jeg syntes det er en utrolig fin cykel til pengene (:


  • #23   29. aug 2015 Altså når man opererer i cykler i det pris leje kan mærket i sig selv være fuldkommen ligegyldig. Du kan måske få en cykel med lidt bedre gearing ved at købe den online på bikester, chainreactioncycles el lignende i forhold til de danske priser.
    Men om du køber en cube, specialized, Canyon eller hvad end det skulle være er fuldkommen ligegyldig. Der er intet der skiller sig ud ved de forskellige mærker i det pris leje. Det er mere spørgsmålet om producenten har vægtet en god bagskifter højere end en ok forgaffel eller omvendt.
    Det "religiøse" element ved valg af mærke bør først blive taget i betragtning ved minimum den dobbelte pris.


Kommentér på:
Hvilken cykel mtb 6000.kr fribikeshop

Annonce