{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

Maria N
Maria N
Tilmeldt:
8. okt 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Vil i give jeres mening til kende? *Spørgeskema* {{forumTopicSubject}}

Hej !
Jeg er ved at tage uddannelse som markedførings økonom, og sammen med min studie gruppe har vi udarbejdet et spørgeskema ang, cykler.
Derfor ville jeg sætte stor pris på at i ville give en besvarelse på dette, på forhånd tak smiley

https://www.survey-xact.dk/servlet/com.pls.morpheus.web.pages.CoreRespondentCollectLinkAnonymous?uuid=d6f06bdf-5c0c-4d71-8974-e09168962cd6&media=web-collect-normal


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil i give jeres mening til kende? *Spørgeskema*
  • #1   8. okt 2015 Må man spørge hvad formålet med undersøgelsen er?
    Og til hvilket niveau?
    Og cykelmærker man kender burde nok udformes som multiple choice.


  • Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    okt 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   8. okt 2015 Det kan du du må.
    vi er ved at lave en markedsanalyse for virksomheden giant, med nogle forskellige opgaver dertil.
    Det er en erhvervsakademi uddannelse.


  • Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    okt 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   8. okt 2015 og tak for den sidste kommentar smiley

  • #4   8. okt 2015 I skulle virkelig udvide det skema lidt.. ubrugeligt, og fyldt med fejl. smiley

  • Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    okt 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   8. okt 2015 Det jo din mening og den skal du også have lov til.

    MEN nu gik mit spørgsmål jo ikke på om i her inde syntes om vores spørgeskema, men der imod om i ville svare på vores spørgeskema.

    så jeg slutter diskussionen, da jeg ikke kan bruge din respons på nuværende tidspunkt.

    PS. hvis du har svaret på spørge skemaet så mange tak smiley


  • #6   8. okt 2015 Hvor man skal give til kende hvilket mærke man kender, der burde være en mulighed der hedder flere end ovenstående, eller flere muligheder med mulighed for flere kryds.
    Har svaret på skemaet, men kendte jo alle tre mærker, så svarede ved ikke, og det er jo ikke helt retvisende.
    mvh


  • Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    okt 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #7   8. okt 2015 Det vil jeg huske på næste gange jeg skal lave et spørge skema smiley
    tak, fordi du ville svare på spørge skemaet.


  • #8   9. okt 2015 sorry, men det spørgeskema VIL jeg ikke svare på når der ikke er lagt mere tanke i det. hvis du læser til markedsførings økonom og skal have valide data på akademisk niveau så går det der ikke. Lav iøvrigt en pilottest.

    Overvej om du kan få nogle forelæsninger om research methods eller minimum lån/køb bogen "Videnskab og forskning" -især kapitel 5 bør læses.

    -tag nu den feedback der kommer og brug den.


Kommentér på:
Vil i give jeres mening til kende? *Spørgeskema*

Annonce