{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Optagelse. {{forumTopicSubject}}

Ja så prøver jeg igen.
Blev tidligere afvist, ved ikke helt hvorfor.

De nævnte noget om at jeg skulle arbejde mere med teksten.
Hmmm. Jamen jeg har jo svaret / skrevet noget i alle felter. Hvad skal jeg mere skrive?

Jeg er helt ny i dette cykelhalløjsa. Så ved ikke så meget om de enkelte dele og hvad de hedder, læser bare hvad der står på dem.

Det efterfølgende skal ikke forståes som vild brok, men mere som en undren og mangel på forståelse.

Jeg er som sagt helt ny inden for dette felt. Derfor vil jeg jo gerne optages på galleriet så jeg kan lære af de mere erfarne ryttere og brugere.
Men hvad jeg kan se ud fra min tidligere "ikke optagelse" og hvad jeg som sådan har læst i forumet. Så virker det som en meget lukket "klub".
Cykelgalleriet burde da være et sted hvor folk med interesse for cyklen og evt. den sportslige del af det kan mødes og udvæksle erfaringer og oplevelser. Ikke et sted hvor man mere eller mindre skal være proffesionel og have brugt 30.000 kr.+ på sin cykel.
Er det meningen at man skal gå ud og bruge en frygtelig masse penge på en smart cykel og derefter køre nogle år, så man får en masse erfaring om diverse cykler og dele til disse før man kan komme ind på dette galleri?
Syntes det er okay at man vil holde de useriøse folk ude, og prøver på at holde en hvis standart, det er jo også til gavn for alle.
Meeennnn...........

Er også "medlem" på Motorcykelgalleriet. Og der syntes jeg da også vi holder det ret seriøst og prøver på at holde de useriøse brugere ude. Men "alle" er som sådan velkommne. Man behøver ikke have den nyeste og dyreste MC og være vildt erfaren inden for teknik o.s.v.
Hvis man har spørgsmål og er ny. Så træder de erfarne til og prøver at hjælpe. Ligemeget om det er en helt ny Suzuki GSXR 1000 eller en gammel rusten MZ'er.

Det burde være et galleri for alle med interesse for lige det område. (Motorcykler, Cykler, Hunde, Katte, Biler o.s.v.) Ikke en hjemmeside for få proffesionelle og eksperter.

/ Tommy


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Optagelse.
  • #1   25. aug 2008 hvilken mc har du :b

  • #2   25. aug 2008 Silas H > En Suzuki GSF 1200N Bandit K6

  • #3   25. aug 2008 Jeg kan kun give dig ret. Da jeg skulle optages fik jeg også indtryk af, at det var en lukket klub for fanatikere;-) Det er det ikke, men det kunne være fint hvis man fik en chance for at komme ind, snuse til det, få gode råd, konstruktiv kritik osv.

  • #4   26. aug 2008 Er det ikke kun dem der ikke gør noget ud af sin profil og billeder der ikke kommer ind?
    Jeg kan godt forstå at der er en vis standard. ellers ville sitet her hurtigt blive alt for intetsigende og useriøst.

    Hvis man gider gøre sig lidt "besvær" og skrive de detaljer der er at skrive om, og ta nogle ordenlige billeder, også af komponenter osv. så kommer cyklen vel os ind.?

    Hvis man ikke gider, hvorfor vil man så ind på CG??
    Chatte kan man jo gøre så mange andre steder..

    et eksempel på en der sikkert ikke kommer ind.
    link:
    http://www.cykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7453

    mvh.
    René E.


  • #5   26. aug 2008 Jeg har det sådan, Min Bmx er ikke noget fed cykel overhoved, blev også afvist første gang (da jeg ikke rigtige havde sat mig ind i det) du skal bare have ordenlige tekst gode billeder (helst et par stykker) med ordenlig tekst mener jeg hvad dine dele hedder og sådan. Man sender vist heller ikke en motorcykel ind uden at vide Mærke hvor mange heste den har og hvor mange cbb :b

    Nice mc, min far har en Honda vfr 750 :b den er også nizzle


  • #6   26. aug 2008 Vedr. MCG. så er det jo noget andet.. motorsykelisme(hvis man kan sige sådan) er noget helt andet.. jeg kører eks. ikke og vinker til andre cykelister, men når jeg kører mc, ryger lappen da lige op, eller ud til siden smiley

    Når man eks. kører på linjen, kan man bare gå hen og sludre løs om den fælles hobbi, det er vist ikke helt det samme med en cykel. tror det er de færeste der går nok op i deres alm. cykel, at de gider tale med hvem som helst på gaden om den smiley

    nb. solgte min gixxer i foråret, og kun takket være den ringe sommer, har jeg kunne holde ud ikke og eje en MC.... nå men det var vist et sidespring..


  • #7   26. aug 2008 tror Cg, er mere for folk der vil dyrke cykel sporten, altså så snart du har en mc dyrker du jo nærmest sportem det ik helt det samme med cykler, men når jeg er i skateparks med min bmx så får jeg da sludret med rigtig mange andre cykler i parken (lidt det samme som på mc) og regner jeg med at racere også kan finde på, men jeg syntes at Bmx, Street, Dirt og hvad det ellers hedder har et godt social netværk:b uhh jeg er klog idag

  • #8   26. aug 2008 Silas H
    er enig med dig, men bedstemor cykler med kurv for+bag kan jeg ikke se det vilde i?? hehe.

    nogle gange prøver folk bare at få noget skidt ind fordi de keder sig..


Kommentér på:
Optagelse.

Annonce