{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Træt af at vente på info om cykler? {{forumTopicSubject}}

Hey CG

Er jeg den eneste er er ved at være træt af at vente på nye billeder/bedre billeder/bedre tekst/tekst i det hele taget, på cykler der søger om oprettelse? Det står klart og tydeligt i reglementet at en tekst som "billeder kommer" ikke er tilladt, hvorfor fatter folk ikke det? Det virker som om at folk er desperate for at få deres cykel ind og slet ikke giver sig tid til at give sin cykel det profil den har ret til.. Jeg er rimelig træt af beskeder som "bedre billeder kommer, er lige på vej ud af døren".. Jamen så må du sku vente med at oprette den til du har tid til det..!

Ville bare høre om der er andre der også er interesserede i at følge reglerne.. smiley

/René H


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træt af at vente på info om cykler?
  • #1   15. jun 2009 ja, utroligt.. nu har der indenfor den sidste tid været nogle brugere som tror at deres cykel følger reglerne og slet ikke kan forstå hvorfor man afviser..

    når så man afviser får man en lav til gengæld, endnu en rigtig god grund til at afvise dem når de prøver igen ;).


  • #3   15. jun 2009 Helt seriøst, så ved jeg ikke hvem der er problembørnene...

    Ja, det er hamrende lamt når folk ikke gider gøre et forsøg på at finde lidt info om sin cykel.
    Men prøv lige at læse hvad cykelgalleri skriver, inden i sviner andre folk til og leger regelryttere:
    VIGTIGT! Det anbefales at indtaste så mange oplysninger om cyklen som muligt , for at blive stemt ind

    VIGTIGT: Det anbefales at oprette mindst 5 billeder, for at blive stemt ind. Der er nu oprettet 1 billeder.

    Det ANBEFALES, det er faktisk ikke et krav for at få sin cykel oprettet!
    At det så står enhver person frit for om der skal stemmes ind eller afvises, det er så en anden ting...
    Jeg er helt enig i at cykler bør være beskrevet så nøje som det nu engang er muligt, men en Bilka-cykel er der ikke nødvendigvis så mange lækre detaljer på. Og nej, det betyder ikke at cyklen ikke har lov til at være herinde, bare fordi det ikke er en cykel til mange tusinde kroner!

    Jeg har ikke været på CG særlig længe, men her er endnu mere snobberi og "jeg er bedre end dig" end på Bilgalleri. Det er utrolig ulækkert for at sige det mildt.

    Bottomline: Lad være med at kæfte op om reglerne, når I ikke selv kender dem smiley

    Nyd aftenen - på trods af mit sure indlæg ::P


  • #4   15. jun 2009 heller ikke reglerne, vidste godt at det anbefales men alligevel er det på en måde en "fastgroet" regel.. generelle betingelser for oprettelse af en cykel er forældet!

  • #5   15. jun 2009 Jeg kan ikke være uenig i det Smølfen siger ^^

    Carsten ^ (helt enig)
    Galleri rimer bare ikke på ET billed. (forstår ikke hvorfor det er muligt at oprette profil med under 5 billeder)

    Det med teksten kan være svært på "no name" cykler (Dog er det kun 5-10% af markedes cykler der ikke kan googles en masse info om)

    nb. der hvor jeg afviser, er når det er meget tydeligt at en bruger ikke har gjort en sk*d for at lave en go profil. Hvis man bare vil ind for at chatte, kan man jo benytte baboom eller andre sites.


  • #6   15. jun 2009 Hov, skulle jeg ikke lige pointere at jeg rent faktisk er fuldstændig enig med jer andre, at der bør være faste regler omkring hvad der kræves for at blive oprettet. OG at der rent faktisk bør kræves meget mere end der bliver anbefalet pt.

    Det er blot reglerne/anbefalingerne som er "forkerte"/"forskruede". smiley

    De andre gallerier lider også under det, bilgalleri er efterhånden bare så stort, at man bare får vennerne til at stemme bilen ind, så det er ikke så svært mere (desværre!).


  • #7   15. jun 2009 Jeg er mere træt af at man ikke må bruge lav og middel stemmerne smiley

  • #8   15. jun 2009 Vidste jeg godt ;o) ^^

    Det med vennesindstemningerne foregår vist os her.. det kan man da se på det der indimellem kommer ind.. men så er det jo godt vi har udstemme systemet. Og det bør bruges meget mere end det bruges pt. Udstemmesystemet kan sagtens bruges når profilerne ikke er gode nok.


  • #9   15. jun 2009 Rasmus J.

    Endnu en gang enig.. man det er jo stemmesystemt, og det er jo en anden sag.. men klart noget der sku laves om. Forslag er afsendt til Admin, så kan vi jo bare kryds fingre for at det blir forbedret.


  • #10   15. jun 2009 Jeg håber det bliver lavet om. (: Måske et procent system?

  • #11   15. jun 2009 Rasmus J

    Off topic.
    ja.. næsten... ** stjerner/point. (så man fjerner muligheden for hadestemmer)


  • #12   15. jun 2009 Kære Smølf

    Du har vidst lige overset hvad det egentlig var jeg spurgte om. Der står klart og tydeligt i reglerne at man ikke må skrive "billeder kommer senere", det er INGEN ANBEFALING, men et KRAV.. Ellers er jeg enig med jer andre, alle cykler må være her og jeg har respekt for bilkacykler (jeg kan da heller ikke prale af min egen) der ikke har 160 detaljer at skrive om.. Vennestemmer er noget lort, og hvorfor fanden kan man nøjes med at uploade ét billede på et galleri? Men det var ikke det der var min point med den her tråd..

    Og med hensyn til din bottomline, jeg har styr på reglerne. Hvorfor skulle jeg ellers brokke mig og at der er for mange der ikke opfylder kravene (læg mærke til at jeg ikke omtaler anbefalingerne)..?


  • #13   15. jun 2009 eller anonyme stemmer så kan man stemme hvad man vil uden at få en hævnstemme tilbage

Kommentér på:
Træt af at vente på info om cykler?

Annonce