{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

sram red ceramic lejer {{forumTopicSubject}}

Hey CG. Har lige købt en brugt GXP boks med ceramic lejer. Jeg syntes måske ikke de kører helt som jeg havde regnet med. Men er det ikke noget med at man skal putte nyt fedt i engang imellem. ?? Men hvordan og hvor ledes skal jeg gøre det og hvordan gør jeg den ren altså får det gamle fedt ud osv.==?? Nogle der har erfaringer med det??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sram red ceramic lejer
  • #1   17. jun 2011 Bare lige til information... SRAM's krankbokse er lort!!!
    - Har lige haft min ude, og kan se på lejernes tilstand at den er død efter noget der ligner 5.000 km...

    Tror selv jeg går efter noget ceramic speed næste gang! (Ved godt at de leverer lejerne til SRAM's bokse, men holdbarheden på deres bokse er bare for ringe!)


  • #2   17. jun 2011 Jeg har samme erfaring som Mr. P !!!

    - og i mine tilfælde har det næsten altid været i venstre side det er gået i stykker.


  • #3   18. jun 2011 JEPS!! Det må jo næsten være en produktionsfejl??
    - I hvert fald holder jeg mig langt væk fra SRAM's bokse fra nu af....


  • #4   19. jun 2011 havde det samme. Min holdte ca. 1000 km. .. -.- nu ser vi hvordan det ser ud på løbsraceren. De holder vidstnok stadig men den har heller ikke kørt så langt..


  • Poggen _
    Poggen _ Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 15
    #5   21. jun 2011 Men så er spørgsmålet om der er en anden box som passer 100 procent lige over på, fx en shimano eller fsa??
    Er der nogen af jer som ved det?
    Hvis svaret er en fsa ceramic speed så husk der er 2 modeller af dem, en hvor bredde på skåle er ens og en hvor den ene skål er smallere end den anden, tror vist nok det er den nyeste af dem hvor der er forskel på bredde af skålenes tykkelse!
    Glæder mig til at høre jeres indput


Kommentér på:
sram red ceramic lejer

Annonce