{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.354 visninger | Oprettet:

Bud på nye klinger? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal ud og have et sæt nye klinger til min cannondale. Jeg har kigget lidt rundt omkring og er kun rigtig faldet over stronglite, som jo self er super kvali, men synes prisen er lidt høj. Ville fortrække at ikke skulle af med små 800 kr hvis det kunne lade sig gøre. Men er der nogle lidt billigere alternativer? de skal bare være sorte, og alm størrelse (ikke som FSA SL-K og Sram red størrelse klinger) dem jeg har nu er 110 mm, og så skal jeg have lige lidt lettere gearing køre med 50 / 34 T nu og passe på shimano/FSA kranksæt .

Har i nogle alternativer og forslag til ny gearing ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bud på nye klinger?
  • #1   27. jan 2012 lettere end 50/34 som er compact?? det bliver da ikke nemt men mindre man vil ud i noget special halløj.. og hvor i danmark er 50/34 ikke lav nok?? jeg kører med normal og har da overhovedet ingen problemer...

  • #2   27. jan 2012 Jeg tænkte bare hvis jeg skulle ned og køre i bjergene til sommer . men kan godt være jeg bare skal have det samme igen, udskiftes skal de nu alligevel

  • #3   27. jan 2012 med en compact gearing og evt en 11-28 kassette er du i hvert fald godt på vej op af galibier...

Kommentér på:
Bud på nye klinger?

Annonce