{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kombinere MTB & race geardele?
  • #2   22. maj 2013 Ideen var at lave en gade-MTB. Til almindelig bykørsel er det jo rigeligt med 8-9 gear og at have 2-3 klinger foran er ikke nødvendigt. Umiddelbart synes jeg at en MTB-kassette er for lavt gearet (ihvert fald til mig), så derfor jeg ville bruge kassette og bagskifter fra en racer.
    Leger lidt med tanken om at lave det på min Maxxum-MTB, da den alligevel ikke er verdens fedeste i skoven.


  • #3   22. maj 2013 Du kan jo også lave den til 2x10 setup.
    Kig på min Vision i min profil og læs data under gear, så kan du se hvordan det kan sættes sammen.
    Gearmæssigt er jeg meget tilfreds med at køre 11-28


  • #4   22. maj 2013 Den er ret sprød den Vision. smiley

    Men jeg ville nøjes med en enkelt klinge forrest, også for at fjerne forskifteren. Så er der også en ting mindre der kan lave ballade. smiley Ideen var jo en cykel til bykørsel og så lidt vedligehold som muligt. Ville også sætte en fast forgaffel, skærme og gadedæk på.


  • #5   22. maj 2013 Racer og mtb skiftere har forskelligt index. Dvs. du kan eksempelvis ikke bruge en Ultegra bagskifter til en xt skifter

  • #6   23. maj 2013 hvorfor ik bare beholde den du har og så bare stille den til de gear du skal bruge . køre selv mtb og har kun 3 gear bag på og 3 foran den har jeg selv stillet til det . men det ik nemt og stille gear hvis du ik har styr på det .

Kommentér på:
Kombinere MTB & race geardele?

Annonce