{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.717 visninger | Oprettet:

Eis H
Eis H
Tilmeldt:
13. okt 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

MTB forgaffel sidder fast {{forumTopicSubject}}

Hej forum, jeg har købt mig en brugt mtb med en Spinner 300 Hydraulic forgaffel. Problemet er at den sidder fast selvom den ikke er på lockout. Of skruen på venstre ben der står rebound på kan næsten ikke drejes.
Hvad gør jeg? Skal det skilles ad eller hvad gør jeg?

På forhånd tak for svar


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MTB forgaffel sidder fast
  • Mikkel s
    Mikkel s Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 112
    #1   13. okt 2013 det smarteste og billigste ville sådan set være at købe en ny gaffel smiley Kan ikke betale sig at lave en billig forgaffel der alligevel aldrig har kørt godt smiley

  • #2   13. okt 2013 Den gaffel er super let at skille ad, der sidder en patron i og og selve låsemekanismen sidder i topdelen/dækslet, det skal normalt renses og smøres og du er kørende igen, har du lidt fingersnilde så er det klaret på 15-20min.

    Der er en skille og en samle video på youtube.

    Nu det er sagt så vil jeg nu give Nicolai ret i at du vil få større glæde af at købe en ny forgaffel og de er til at finde på tilbud til noget der ligner halv pris eller billigere flere steder dog er det 2012 eller 2013 modeller men det har ikke den store betydning for de fleste.


  • Eis H
    Eis H Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   13. okt 2013 Fedt tak for svaret. Prøver at flå den fra hinanden. Jeg vil ikke købe en anden, jeg har givet 500 for den trek og hvis jeg ikke kan få gaflen løs kører jeg bare med den låst smiley
    Jeg er som i kan høre ikke den store entusiast, men det er da rart når grejet virker


  • Eis H
    Eis H Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   13. okt 2013 Jeg har lige set videoen på youtube. Det er jo supernemt tak for hjælpen Carsten

Kommentér på:
MTB forgaffel sidder fast

Annonce