{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pedaler + sko
  • #1   24. maj 2008 Fine sko men jeg ville aldrig købe sko over nettet, vil prøve dem inden da ens fødder er meget forskelige. Eggbeater er en fin pedal, har prøvet dem. Men personligt bryder jeg mig ikke om dem. for lille trædeflade, svære at ramme. Men der er mange der glade for dem, så det er ikke en dårlig pedal... En pedal jeg varmt kan anbefale er TIME ATAC...super pedal, god trædeflade, lette at komme i og ud. Ellers er der jo også LOOK Quartz, ser super ud liner lidt en TIME klon, kender dog ikke så meget til den da den er ret ny.

  • #2   24. maj 2008 Havde heller ikke tænkt mig at købe den over nettet... Jeg skal have prøvet dem inde i forhandleren først! Måske skulle jeg kigge efter LOOK Quartz, har kigget lidt på dem, men jeg går mest efter at min cykel ser lidt fed ud, og jeg synes ikke Quartz er særligt pæne... Ellers tænker jeg meget på vægt:)

  • #3   24. maj 2008 He He..skulle du så ike have købt en dyerer/finer cykel. LOL Nej spøj til side. Om de er pæne eller ej hvem fanen ser hvilken pedaler der sider på en cykel når man køre?? Medmindre det er en "cafe racer" du har alså... kan godt forstå hvorfor man går op i vægt det gør jeg også selv, det er super.... Men jeg syntes at det måske er lidt spild på en cykel til ca 5000. Ikke fordi der er noget galt i den.

  • #4   24. maj 2008 Har lige monteret Look quartz idag, og jeg siger jer de er lette :O)
    125 gram per stk.

    Jeg vender lige tilbage og opretter en tråd her på siden, når jeg har kørt et par gange med dem !!

    stor trædeflade, meget lav vægt ....


  • #5   25. maj 2008 Tjaa... Jeg havde næsten kun købt den for at have noget at køre på, og så bagefter opgradere den til den næsten ikke kan mere:) Så jeg havde næsten kun købt den for stellet...

Kommentér på:
Pedaler + sko

Annonce