{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

MTB i Randers og omegn {{forumTopicSubject}}

Hej Drenge og Piger

Jeg er i gang med en måneds mtb kørsel, hvor jeg tager mig en lille tur på min "XC" cykel hver dag efter arbejde + weekender.

Det er primært kørsel i Romalt og månedalen, i hverdagene og en tur til Århus, Fussingø og andet i weekenderne.

Er der nogle der søger selskab så smid en besked, så finder vi på noget sjovt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MTB i Randers og omegn
  • Kasper R
    Kasper R Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Svar: 6
    #1   2. jun 2015 Hej

    Hvordan er sporet i Fussingø for tiden? Jeg var dernede omkring slutningen af februar (måske heller ikke det bedste tidspunkt), men der var en del af singletracket groet til, og der var væltede træer flere steder, hvor det ikke var specielt nemt at komme forbi. Jeg tror, at jeg opgav efter det kvarte af ruten, da den simpelthen ikke var vedligeholdt - på den ufede måde.


  • Kim A
    Kim A Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Svar: 36
    #2   3. jun 2015 Fussingø er lidt ramt for tiden pga regn = mudder.
    Ellers er sporet fint og der er vidst kun 1 sted med et væltet træ, men der er lavet et spor omkring træet smiley

    Romalt er lige blevet bygget om/til, så der er noget nyt


  • #3   3. jun 2015 Jeg kender faktisk ikke ruten i Fussingø.
    Jeg kører dagligt i Romalt, og det er egentligt meget sjovt til en "efter arbejde tur". Der mangler bare lidt små hop/drops smiley
    Der er også ved at blive bygget noget nyt omkring teknik banen, men kan ikke finde noget om det byggeri smiley


  • Kim A
    Kim A Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Svar: 36
    #4   3. jun 2015 Hvis du går ind på den officielle MTB Randers facebook gruppe er der lidt billeder og info omkring det nye.

    Skal du køre i romalt i aften? (webike)


  • #5   3. jun 2015 ja, har fundet frem til den gruppe smiley

    Jeg har været i romalt og køre i dag, men ikke noget cup. Viste faktisk ikke det var der før jeg kom der over smiley


  • Kim A
    Kim A Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Svar: 36
    #6   4. jun 2015 Det er godt nok en hård rute, skal vidst til at træne noget mere smiley

  • #7   4. jun 2015 hvad er en hård rute? I Romalt?
    Jeg snakkede med en kollega på arbejde, og det lød som om at det var lidt en alternativ rute der blev kørt i går smiley


  • Kim A
    Kim A Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Svar: 36
    #8   8. jun 2015 Alternativ rute?
    Nej den er bare ny smiley


  • #9   8. jun 2015 ja, var der over og prøve det den anden dag. Sjovt at den gamle dual slalom bane er blevet inddraget !! det giver lidt ekstra sjov.

    Der mangler bare nogle hop og drops på ruten smiley


  • Kim A
    Kim A Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Svar: 36
    #10   9. jun 2015 Ja det er der ikke så meget af.
    Der er en smule ved teknik banen


Kommentér på:
MTB i Randers og omegn

Annonce