703 visninger
|
Oprettet:
MTB i Randers og omegn {{forumTopicSubject}}
Hej Drenge og Piger
Jeg er i gang med en måneds mtb kørsel, hvor jeg tager mig en lille tur på min "XC" cykel hver dag efter arbejde + weekender.
Det er primært kørsel i Romalt og månedalen, i hverdagene og en tur til Århus, Fussingø og andet i weekenderne.
Er der nogle der søger selskab så smid en besked, så finder vi på noget sjovt
jan 2012
Følger: 1 Svar: 6
Hvordan er sporet i Fussingø for tiden? Jeg var dernede omkring slutningen af februar (måske heller ikke det bedste tidspunkt), men der var en del af singletracket groet til, og der var væltede træer flere steder, hvor det ikke var specielt nemt at komme forbi. Jeg tror, at jeg opgav efter det kvarte af ruten, da den simpelthen ikke var vedligeholdt - på den ufede måde.
okt 2014
Følger: 1 Svar: 36
Ellers er sporet fint og der er vidst kun 1 sted med et væltet træ, men der er lavet et spor omkring træet
Romalt er lige blevet bygget om/til, så der er noget nyt
mar 2009
Følger: 10 Følgere: 12 Cykler: 9 Emner: 1 Svar: 152
Jeg kører dagligt i Romalt, og det er egentligt meget sjovt til en "efter arbejde tur". Der mangler bare lidt små hop/drops
Der er også ved at blive bygget noget nyt omkring teknik banen, men kan ikke finde noget om det byggeri
okt 2014
Skal du køre i romalt i aften? (webike)
mar 2009
Jeg har været i romalt og køre i dag, men ikke noget cup. Viste faktisk ikke det var der før jeg kom der over
okt 2014
mar 2009
Jeg snakkede med en kollega på arbejde, og det lød som om at det var lidt en alternativ rute der blev kørt i går
okt 2014
Nej den er bare ny
mar 2009
Der mangler bare nogle hop og drops på ruten
okt 2014
Der er en smule ved teknik banen
MTB i Randers og omegn