{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering af elkomfur 500 kr.
  • Quooker - fastspænding af løs vandhane 700 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskine og tørretumbler 800 kr.
  • Hænge 55tomer TV op på væg 250 kr.
  • Samle skrivebord 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Michael Rasmussen
  • #2   8. maj 2009 er han ikke kommet på et spansk hold? eller noget syntes jeg, at jeg har hørt om... men.. Kan ikke huske hvem men der var en der skulle arbejde for danmark i cykel sporten, han skulle ikke alligevel arbejde for dem fordi at han var til en fest hvor michael rasmussen var med og der blev taget et billede med de 2 og lagt ud på facebook. så kom han ikke alligevel til det. kan sq ikke huske hvad han hedder. han lavet skema'er og sådan noget.

• #3   8. maj 2009 Det er sørgeligt.. han var sgu en god rytter.. Han fortjente den sejr i 07

• #4   8. maj 2009 Så vidt jeg husker, så snød han... Så kan jeg ikke se hvad han skal bruges til i cykelsporten?
    Brodne kar skal bare smides på porten, hvis man spørger mig.

• #5   8. maj 2009 enig med smølfen

• #6   9. maj 2009 Smølfen !
    ja for han er jo helt sikkert den eneste der snyder. de er sguda alle sammen dopet... alt andet vil da være naivt og tro på.
    michael var god for cykelsporten. han var bla. skyld i rabobank fik nye cykler i 07.

noget andet er, så er det jo aldrig været det, det handlede om.
    michael kunne bare ikke svare for hvor han var. og det kunne hans hold heller ikke.

undsklyl fejl, men er letter beruset lige nu..

• #7   9. maj 2009 Det har sgu aldrig været bevist at han har været dopet.. Syntes det er lidt dobbelt moralsk at kører der har været dømt for doping sagtens må komme og kører bla tdf igen. Men der er ikke nogle der byder michael velkommen tilbage.. håber fanme han viser at han har noget at byde på. For han er REN!!! eller næsten eller lige som de andre;)

• #8   9. maj 2009 det er da dybt nedbrydende for cykelsporten at man fyrer sådan noget pis af (derude), selvfølgelig er langt størstedelen af feltets ryttere rene og hvis ikke man kan spore bare den mindste optimisme om en ren sport self på en cykelside som denne så er det hele jo ligemeget. Hvis alle nu sage at hele sporten var uren så er det da klart så bliver den uren, men nogen må sgu da tro på dem det hele drejer sig om nemlig rytterne, dem der vier hele deres liv til det de brænder aller mest for. Cyklingen! Have some faith...?

Kommentér på:
Michael Rasmussen

Annonce