2.309 visninger
|
Oprettet:
MTB Briller {{forumTopicSubject}}
Hej Alle.
Har google't meget rundt ang. MTB briller, og bliver ved med og falde over den samme model igen og igen.
Nogen der har erfarringer med oakley jawbreaker prizm trail?
Link: http://www.cykelgear.dk/tilbehor/cykelbriller/oakley-jawbreaker-prizm-trail-morkebla?gclid=Cj0KEQiAqqO0BRDyo8mkv9y259EBEiQApVQD_eC4PJy5FQBeSdtCXLYd6HpWrMS24VLcXamjeuHo7H8aAgmi8P8HAQ
Vil helst ikke forhaste mig og bare købe fordi det er oakley og pisse fede, de skal selvfølgelig også være gode, og gøre en forskel.
Nogen med erfarringer ?
jan 2009
Følger: 33 Følgere: 44 Cykler: 1 Emner: 25 Svar: 2.370
husk at tage din hjelm med så du kan se hvordan den sidder i forhold til brillerne(ramme, stropper, brillestang længde)
nov 2011
Følger: 4 Følgere: 8 Cykler: 3 Emner: 56 Svar: 649
maj 2014
Følger: 2 Følgere: 6 Cykler: 1 Emner: 9 Svar: 21
Er meget for og købe og betale til de danske butikker og støtte i danmark frem for udland
feb 2013
Følger: 1 Svar: 49
dec 2009
Følger: 1 Følgere: 121 Cykler: 1 Emner: 75 Svar: 118
Gir de bedre bjerg ben eller bedre teknik?
jun 2011
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 1 Svar: 14
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 38 Cykler: 5 Emner: 133 Svar: 499
Prøv at læse beskrivelsen i annoncen. Ved godt det er en salgstale, men det besvarer lidt dit spørgsmål. Bedre pasform, bedre udsyn, bedre lystilpasning efter omgivelserne osv...
Det svarer lidt til at spørge hvad Dura-Ace kan som Tiagra ikke kan.
maj 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Cykler: 2 Emner: 6 Svar: 109
maj 2014
Endte op med og bestille en anden "model", men med Trail linsen istedet for Road.
Total fed Brille, kan ikke vente med og få den hjem
mar 2009
Følger: 10 Følgere: 12 Cykler: 9 Emner: 1 Svar: 152
De er super gode, bliver på hovedet også uden stroppen, du får både prizm og klare linser og de er mega nemme at skifte.
Ja sådan er par briller gør dig bedre, for med mudder, insekter og andet lort fra skovbunden/luften i øjene kommer du hverken op, ned, over sten, rødder, drops og andet.
Det er det bedste køb jeg har gjort i årevis og kører aldrig uden dem. Jeg bruger kontaktlinser og det gør bæ-ondt at få noget i dem og så er øjenen rigtig lækre at holde intakte 😜
maj 2014
aug 2012
Følger: 11 Følgere: 20 Emner: 10 Svar: 648
Ved ikke om de briller du har bestilt er med sådanne linser.....
Jeg kører kun med et par linser hele døgnet og hele året og jeg tænker aldrig over om det er kraftig sol, overskyet eller mørkt, da linserne er helt klare om natten/aftenen og helt mørke i solen og alt derimellem. Linserne skifter deres toning så hurtigt, at man reelt ikke bemærker ændrede lysforhold.
På mtb, der kører man i meget forskelligt lysforhold fra tæt skov til åbne stykker og tærrenet og lysforholdene ændrer sig hele tiden på køreturen......derfor er fotogramiske linser bare gode.
MTB Briller