{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.507 visninger | Oprettet:

Forsikring {{forumTopicSubject}}

Den har været oppe at vende før, men jeg syntes ikke rigtig der kom nogen konklusion, så nu bringer jeg det på banen igen.

Jeg har Alka nu - det dur ikke smiley
Alka vil maks forsikre cyklen for op til 29.700kr og det kræver at der er godkendt lås på (tydeligvis ikke cykelfolk som har lavet Alkas forsikringer)
Pt. giver jeg 1365kr for indbo og skal give 2465kr, hvis jeg vil have min cykel dækket for op til de der 29.700kr og jeg vel og mærke installerer en godkendt lås på den - NEVER!
Selvrisiko: 983kr (både cykel og indbo)


Så nu har jeg snakket med Top Danmark (tip fra sidst spørgsmålet var oppe at vende).
Top Danmark var langt mere imødekommende. Så længe min cykel står et aflåst sted (min lejlighed) så behøver den ikke lås.
Der ud over dækker de som en slags kasko - hvis jeg vælter og smadrer noget, så dækker den også. Intet loft på cyklens værdi.
pris for indbo+cykel/div: 2413kr, selvrisiko cykel: 885kr, selvrisiko indbo: 1770kr

Jeg er ikke medlem af nogen forbund eller lignende.. eller jo, jeg er medlem af IDA, men synes ikke umiddelbart der var noget at spare dér.

Er der billigere alternativer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring
Kommentér på:
Forsikring

Annonce