{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.974 visninger | Oprettet:

hvilke MTB fælge (muligheder i tråden) {{forumTopicSubject}}

Hej

skal have et sæt nye hjul til min 27,5'er inden for den nærmere fremtid.
jeg bruger den til at cykle på de forskellige mtb baner vi har rundt omkring i DK. Mit nivue er nok middel.. hopper kun lidt med den smiley
men bruger den op til 3 gange i ugen og den får godt med gas når jeg er ude smiley

har fundet frem til

Hope Tech XC - Pro 4
eller
DT swiss x1700 spline two

hvad siger i til disse hjulsæt ?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilke MTB fælge (muligheder i tråden)
Kommentér på:
hvilke MTB fælge (muligheder i tråden)

Annonce