{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Canyon erfaringer?
  • #1   28. apr 2009 ganske fin begynder racer.. og ja har erfaring med cayon, super firma at handle med synes jeg,,

• #2   28. apr 2009 Jeg har ingen personlige erfaringer med Canyon, men de skulle være førende med hensyn til internethandel, og flere af deres cykler har vundet designpriser og gruppetests.. Jeg har ikke kunne finde noget negativt om dem på nettet, så jeg har tillid nok til dem til at jeg selv køber den Canyon om et par måneder.. smiley

Jeg ved næsten intet om racere, så jeg kan ikke vurdere om det er en god begyndercykel.. Men man plejer generelt at få meget for pengene hos Canyon da de sælger direkte fra fabrikken og ikke har nogle mellemhandlere..

• #3   28. apr 2009 super begynder racer :b.
    - ultegra og en let ramme :D.

• #4   28. apr 2009 Du får rigtig meget for pengene, vil mene det er en super begynder smiley

• Kristian W
    Kristian W Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #5   30. apr 2009 Canyon er ikke just førende inden for internethandel. Jeg bestilte min cykel på deres engelske side og fandt først ud af at de har en dansk side senere... med danske priser... og det gjorde lige cyklen en tand dyere, hvilket fremgik af ordrebekræftelsen. Pludselig var der danske priser og dansk moms smiley Til gengæld også dansk-sproget support.

Ellers har jeg intet positivt at sige om Canyons service eller internethandel. Jeg bestilte cyklen for 1½ måned siden og har endnu ikke fået den. Det hele er også blevet forsinket pga. forkert information på hjemmesiden. Da jeg havde gennemført min bestilling, stod der nemlig at jeg ville blive kontaktet ang. betaling.. Jeg blev bare ikke kontaktet. Så for tre uger siden og spurgte hvad der skete med min ordre. Ham jeg snakkede med sagde at der var fejl på hjemmesiden og at jeg skulle have kontaktet Canyon. Efter min samtale med Canyon hævede de så pengene med det samme. Men siden da er der ikke sket noget. Faktisk hævede de også cirka 100 kr mere end det der stod på ordrebekræftelsen! Jeg har spurgt dem om hvorfor, og svaret var at de kunne kun se at der var hævet det der stod på ordrebekræftelsen... Så jeg har sendt et screen shot af betalingen fra min netbank. Siden da har jeg ikke hørt noget. Der står at de vil kontakte mig når ordre er færdig. Der er gået 15 dage nu siden de trak pengene, og jeg har intet hørt om at ordren er færdig eller at den er forsinket. Så jeg har spurgt igen i går og venter på svar. I forhold til danske forhold er det helt uhørt at trække pengene inden varen er sendt. For ni dage siden kontaktede jeg den danske support for at forhøre om levering. Den e-mail har jeg endnu ikke fået svar på. I går skrev jeg igen, men det kommer der jo nok ikke meget ud af.

Jeg synes deres cykler virker til at give god værdi for pengene, men jeg har også brugt ekstra penge på buskort og ikke mindst tid... På mig virker det ikke som om at Canyon magter det der med internethandel og deres kundeservice er helt til grin. Mit råd: Hold jer væk Canyon, det er ikke besværet værd, de har elendig kundeservice, de informerer ikke ordentligt og de overholder ikke engang de betingelser de selv har udpenslet på deres hjemmeside.

Jeg lever selv (blandt andet) af at lave løsninger til online handel og Canyon er et skoleeksempel på hvordan man ikke gør. Det der med levering direkte fra producenten lyder jo som en god idé, men det er det afgjort ikke i Canyons tilfælde.

• #6   30. apr 2009 Har efterhånden hørt en DEL skræmmende om Canyon! Det skræmmer mig en hel del idé jeg selv har brændt mig varm på en af deres cykler smiley

Jeg overvejer egentlig at køre til deres afdeling i randers... sige at jeg vil have én og samme kontakt person og direkte nummer... aftale at jeg kommer derned og betaler kontant! og at jeg afhenter cyklen dér hvor den bliver udleveret og tjekket af HAM!

Kan godt være det koster 3 ture til randers men hellere dét end bøvl smiley

• #7   30. apr 2009 altså jeg havde ingen problemer med min. den kom som lovet.
    derud over har jeg været meget tilfreds med deres service. da jeg ringede til det jyske showroom, hjalp de mig straks.
    forklarede dem som det var, og at jeg ikke kunne 2 ord tysk. så de har været meget hjælpsomme over for mig.

• #8   30. apr 2009 min kom også som lovet,, 9 dage fra jeg bestilte den ti ljeg modtog den,, ikke nær så hurtigt som et andet engelsk firma jeg købte den gamle scott ved, med stadig hurtig levering synes jeg,,

• #9   30. apr 2009 Kristian:

Det er så din egen skyld at du ikke har opfanget listen med lande oppe i højre hjørne før du bestilte din cykel, jeg syntes den er ret synlig..!! Og med hensyn til den lange leveringstid har du vel lagt mærke til at de ikke altid har alle modeller og størrelser på lager.. Jeg har intet negativt hørt om Canyon overhovedet, jeg ville ikke betænke mig ét splitsekund.. Gode cykler til gode priser.. For mig virker de som et ærligt firma med styr på sagerne, de skjuler ingen vigtige detaljer på hjemmesiden hvor det virker til at alle kort er lagt frem på bordet.. Jeg har haft kontakt med flere Canyon ejere som intet havde at brokke sig over, tvært imod.. Men det er selvfølgelig pisse ærgeligt med din cykel..!!

Ja, hvad skal jeg sige.. Jeg er uforstående overfor hvor den kritik kommer fra, men den er selvfølgelig værd at tage med i sine overvejelser. Et fejltrin er et for meget...

• Kristian W
    Kristian W Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #10   4. maj 2009 René H.

1 til 2 fejl er også ok i min bog. Så længe man finder ud af det og forhandleren gør noget for at rette op på situationen. Du skriver:

"Ja, hvad skal jeg sige.. Jeg er uforstående overfor hvor den kritik kommer fra"

...så lad mig opsummere:
    1) Jeg opdager ikke at de har en dansk side da linket næsten er usynligt på min skærm. Det er jo ikke en decideret fejl fra Canyons side, men blot lidt ægerligt, da enhver web-designer med lidt forstand på usability kan gennemskue at det vil give problemer.
    2) Der er fejl i informationer omkring betaling, hvilket forsinker det hele en del.
    3) Canyon trækker penge fra min konto inden de har cyklen klar.
    4) Canyon trækker 100 kr mere end det der står på ordrebekræftelsen. Dette sker uden mit samtykke og uden forklaring. Det der står på ordrebekræftelsen er det jeg har godkendt... ikke et beløb de "finder på".
    5) Efterfølgende spørgsmål til Canyon omkring hvorfor de har hævet for meget endnu ikke besvaret. Jeg spurgte dem om dette for mere end to uger siden...
    6) For 5 dage siden bad jeg om en status for levering. Dette spørgsmål har jeg endnu ikke fået besvaret. Det bør ikke tage 5 dage at få så simpelt et spørgsmål afklaret.

Jeg kan ikke tale for alle kunder, men kun min egen oplevelse, og den er, at der har været fejl i alle dele af processen. Canyon har deres danske support i Randers, så vi er nok nogle stykker som har haft fat i den samme. Hvis jeg kunne omgøre min bestilling, ville jeg også foretrække at tage de 3 ture til Randers som Henrik N. overvejer. Det er jo ikke nødvendigvis deres skyld at Canyon er så langsomme. Eller at de yder så dårlig service.

• #11   4. maj 2009 lyder til at være en rigtig dårlig handel mellem dig og canyon,, tror alle firmaer har sådan nogle eksempler på samvigtigheden, og det skal da ikke afskrække andre fra at handle med dem,, men hvilken bike har du bestilt der inde fra kristian w?

• #12   5. maj 2009 Re Kristian W:

Med denne sætning:

"Ja, hvad skal jeg sige.. Jeg er uforstående overfor hvor den kritik kommer fra"

..menes at det er første gang jeg har hørt om en sådan fejl fra Canyons side.. Ikke, at jeg ikke kan forstå hvorfor du kritiserer dem, du har retten på din side til at svine dem til efter den behandling de har givet dig.. Enig..!! Det er også derfor jeg efterfølgende skriver :

"men den er selvfølgelig værd at tage med i sine overvejelser. Et fejltrin er et for meget..."

Det kom bare bag på mig at de kunne lave sådan en fejl (og gentagende ikke svarer på dine mails), da jeg kun har hørt godt om dem alle andre steder.. Jeg tror på din historie, og held og lykke i kampen om at få din cykel hjem.. smiley

• #13   5. maj 2009 Jeg har hørt en del af de erfaringer... langt flere end gode :S Men nu er det sådan at jeg vil have en af deres cykler smiley

Kommentér på:
Canyon erfaringer?

Annonce