{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.432 visninger | Oprettet:

Cube Reaction Vs. Canyon, GC 8,0 {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg kigger lidt efter ny MTB... umiddelbart ligger mit valg mellem Grand Canyon AL 8,0

http://www.canyon.com/_dk/mountainbikes/bike.html?b=804&WYSESSID=lfnCwrqHFrniw4J36CvoFN1Va4

Og Cube Reaction K18: (link fjernet)
(købt ved CRC er prisen ca samme som Canyon)

Men hvad ville I vælge hvis i ser bort fra design... for det er jo en smagssag smiley

Hvad jeg mest søger oplysninger om er hvilken af dem der har de bedste hjul og ramme... det har jeg ik så meget forstand på smiley

Umiddelbart hælder jeg selv mest til Canyons... Men synes bare designet på Cuben er lidt federe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cube Reaction Vs. Canyon, GC 8,0
  • #3   18. jun 2009 Cuben er med formula Oro bremser... Hvor Canyonen er med Avid Elexir...

  • #5   18. jun 2009 Ville tage den Canyon, bedre bremser, og sram x9 bagskifter og mavic hjul. Det er ikke dårligt.

  • #6   19. jun 2009 Cube den er fedest smiley tror du får lige meget for pengende

  • Peder P
    Peder P Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 6 Emner: 25 Svar: 166
    #7   19. jun 2009 Jeg ville helt sikkert vælge den canyon - den har efter min mening bedre komponenter OG en fox gaffel. Cubes rammer er heller ikke så spændende i geometrien, men igen - det kommer jo an på hvordan man er skruet sammen.

    Begge cykler er fine.


  • #8   19. jun 2009 havde taget den hvid/sorte canyon .

  • #9   19. jun 2009 CANYON..!!!!!! Den ramme er for vild til prisen, desværre Cube fans, men der kan Cube sku ikke være med.. Canyon er mestre i det at bygge en god ramme og sætte fede komponenter på den, men jeg må indrømme at merprisen for 8.0-versionen ikke er pengene værd (med mindre man ikke kan undvære en FOX kontra SID).. 7.0-versionen kan fåes i Orange (som jeg synes klart er den fedeste) og så er prisen stadig helt i bund.. smiley

  • #10   19. jun 2009 jeg ville vente til jeg havde penge til Grand Canyon AL 9.0 SL den er bare så meget feder.

  • #11   19. jun 2009 Jeg køre selv en cube ltd race og havde kigget på canyon også, men da det var første rigtige mtb og jeg ikke var helt sikker på hvad størrelse osv jeg skulle have tog jeg en jeg kunne købe i butikkerne og få målt op osv. Men du får kastet meget mere udstyr i nakken ved canyon, så hvis du er helt sikker på størrelse ville jeg tage en canyon.

  • #12   19. jun 2009 jonatan C

    Min sorte Cube Reaction har da Formula 18 bremser på...


  • CeCon
    CeCon Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 37
    #13   19. jun 2009 Synes også det er et svært valg at tage. Jeg har også kigget på Cube'en og Canyon 9.0 men kan ikke finde ud af hvilken jeg skal købe.. =/

    Har showroom i Randers.. smiley


  • #14   19. jun 2009 Nu er der jo så 4 slags Cube Reaction... Og det er den der hedder Reaction XT som sjovt nok har XT bremserne smiley

    Som W. har nævnt... så har Canyon Mavic hjulene... Men jeg har ik en brik forstand på hjul smiley Men mærket ligger jo som regel navn til kvalitet...

    Og så synes jeg at Canyon har de lækreste bremser...

    Størrelsen er jeg 100% sikker på... Kører 18" cube LTD pro nu og kan godt lide at en cykel er lidt for lille til mig, men den er bare for kort... For meget set back giver træls vægtfordeling og jeg er ikke til lange frempinde smiley Så det blir en 20" eller Large som canyon siger næste gang.


  • #15   22. jun 2009 Så fik jeg skrevet lidt mails med Canyon... Desværre bliver vi ikke enige om en handel af min nye cykel så jeg kommer sikkert til at køre Cube igen smiley Den kunne ellers leveres i uge 35-36...

    Efter at have læst en del dårlige erfaringer om Canyon, både med leveringstider der ikke er overholdt (læs overskredet RIGTIG lang tid) og beløb der ikke er trukket rigtigt, valgte jeg at spørge om de var interesseret i at jeg kom til Randers, betalte cyklen imod de skrev under på at jeg fik pengene tilbage hvis den ikke var leveret senest en uge efter de havde lovet den.
    Derud over ville jeg have den leveret hos dem i Randers så vi sammen kunne tjekke at den var ok...

    Dette er overhovedet ikke en mulighed... Jeg kan KUN betale cyklen via nettet... og de vil ikke skrive under på at den kommer til tiden eller jeg får pengene igen allerede ugen efter hvis den ikke er kommet.
    Derudover vil de ikke have den leveret hos dem da de siger at de ikke har ansvar for at den er i orden.... Okay... hvem har så? :S

    Jeg kender ikke præcist købeloven med returvarer o.s.v... og gider ikke sætte mig ind i den... Når de ikke vil gøre den smule for at sælge en cykel til 12000kr så er jeg ikke interesseret i at handle med dem.


Kommentér på:
Cube Reaction Vs. Canyon, GC 8,0

Annonce