4.737 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til stelstørrelse på cube {{forumTopicSubject}}
hej alle.
håber i kan hjælpe mig lidt, har bestilten cube acid fra tysklan og har bestilt den i en 20"..
skal siges at jeg ikke har prøvet størrelsen ved cykkelhandler,men læst mig og regnet mig frem til at den skal være mellem 18,36 til 19,86..
problemet er så, at jeg er i tvivl om det skulle have været en 18" istedet?
da jeg nu har læst at de som regel skal købes i en størrels mindre end beregnetda den skal bruges i skoven også!!!
Håber at i vil komme med jeres afaring?
skridt længde 84cm...
totl højde 183cm...
på forhånd tak!!
apr 2009
Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 33
jun 2009
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
har bestildt cyklen herfra http://www.bike-discount.de/
og gjorde det i fredags, tror i det vil være muligt at ringe til dem og lave bestillingen om? og taler de engelsk, for mit tysk er lidt rustent;)
jan 2009
Følger: 33 Følgere: 44 Cykler: 1 Emner: 25 Svar: 2.370
jeg ville nok sige 18" eftersom den er nemmere at smide rundt med gennem sving og andre forhindringer i skoven.
jeg synes du skal tage hen til en cykel pusher og prøve en på 18" og en på 20" bare for at se hvor stor den egentlig er.
håber det hjælper.
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Cykler: 4 Emner: 19 Svar: 180
Da den blev stjålet valgte jeg endnu en cube, en denne gang var det en der skulle bestilles hjem, og så kunne jeg lige så godt tage en 16" som nok er en mere rigtig størrelse til mig.
Det var helt sikkert også en cykel, der for mig var nemmere at håndtere. Lettere og hurtigere at smide rundt med.
Hvis du ser de seriøse drenge i f.eks. 4x kører de altid på ret små cykler.
Så selvom jeg sagtens kan bruge en 18" som en hverdagscykel er det helt klart mere sjov med en mindre 16".
Du ville nok opleve noget af det samme med en 20 - 19".
jun 2009
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
hvis der er nogen med erfaring fra http://www.bike-discount.de/ og har handlet med dem, kunne jeg godt tænke mig og vide om jeg stadig kan nå og lave handlen om og om de kan snakke engelsk????
apr 2009
Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 33
apr 2009
Følger: 1 Cykler: 2 Emner: 28 Svar: 154
feb 2008
Følger: 11 Følgere: 16 Cykler: 3 Emner: 71 Svar: 5.236
er selv en 185 og kørte på en cube elite 20" og den passede perfekt.
Hjælp til stelstørrelse på cube