{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.737 visninger | Oprettet:

Henrik V
Henrik V
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

Hjælp til stelstørrelse på cube {{forumTopicSubject}}

hej alle.
håber i kan hjælpe mig lidt, har bestilten cube acid fra tysklan og har bestilt den i en 20"..
skal siges at jeg ikke har prøvet størrelsen ved cykkelhandler,men læst mig og regnet mig frem til at den skal være mellem 18,36 til 19,86..
problemet er så, at jeg er i tvivl om det skulle have været en 18" istedet?
da jeg nu har læst at de som regel skal købes i en størrels mindre end beregnetda den skal bruges i skoven også!!!
Håber at i vil komme med jeres afaring?
skridt længde 84cm...
totl højde 183cm...

på forhånd tak!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til stelstørrelse på cube
  • Xin H
    Xin H Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 33
    #1   28. jun 2009 vil nok sige en 18... hvis du skal køre i skove ...18 og pæner se på smiley

• Henrik V
    Henrik V Tilmeldt:
    jun 2009

#2   28. jun 2009 jeg skal bruge den til asfaldt og til en tur eller to i skoven om ugen.. er bare kommet sådan i tvivel efter at have læst de forskellige indlæg fra folk herinde. men bedre at få den rigtige fra start end at fortryde købet.. så tak for indput.. er der flere så høre jeg gerne!!!!!!!
    har bestildt cyklen herfra http://www.bike-discount.de/
    og gjorde det i fredags, tror i det vil være muligt at ringe til dem og lave bestillingen om? og taler de engelsk, for mit tysk er lidt rustent;)

• #3   28. jun 2009 ...

jeg ville nok sige 18" eftersom den er nemmere at smide rundt med gennem sving og andre forhindringer i skoven.

jeg synes du skal tage hen til en cykel pusher og prøve en på 18" og en på 20" bare for at se hvor stor den egentlig er.

håber det hjælper.

• #4   28. jun 2009 Jeg er kun 170cm høj og min første Cube (en LTD Pro '06) var en 18" for det var den der stod hos cykelhandleren. Den var jeg meget glad for og kørte masser af kilometer på den.

Da den blev stjålet valgte jeg endnu en cube, en denne gang var det en der skulle bestilles hjem, og så kunne jeg lige så godt tage en 16" som nok er en mere rigtig størrelse til mig.

Det var helt sikkert også en cykel, der for mig var nemmere at håndtere. Lettere og hurtigere at smide rundt med.

Hvis du ser de seriøse drenge i f.eks. 4x kører de altid på ret små cykler.

Så selvom jeg sagtens kan bruge en 18" som en hverdagscykel er det helt klart mere sjov med en mindre 16".

Du ville nok opleve noget af det samme med en 20 - 19".

• Henrik V
    Henrik V Tilmeldt:
    jun 2009

#5   28. jun 2009 tak for den hurtige respons guttere.. vil imorgen køre ind og prøve en 18" og en 20" ved den lokale og tage den derfra..
    hvis der er nogen med erfaring fra http://www.bike-discount.de/ og har handlet med dem, kunne jeg godt tænke mig og vide om jeg stadig kan nå og lave handlen om og om de kan snakke engelsk????

• Xin H
    Xin H Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 33
    #6   28. jun 2009 prøv se den henrik http://www.biker-boarder.de/shopware/shopware.php. har bedstillet en reaction hos dem.. kommer på tirsdag .. fik enneda lidt rabbat smiley og de svar mail rigtig hurtig ...

• #7   29. jun 2009 mht bike-discount.de, så ja, de snakker engelsk. Har selv handlet med dem. Skynd dig og ring til dem, jeg har selv haft samme problem (havde lavet en fejl i ordren) Hvis du ringer inden de har sendt ordrern skulle det ikke være noget problem...

• #8   29. jun 2009 20" ingen tvivl cube er ret små i størrelserne så den vil passe lige dig...

er selv en 185 og kørte på en cube elite 20" og den passede perfekt.

Kommentér på:
Hjælp til stelstørrelse på cube

Annonce