MTB på vejen {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Hvad kan bruges af MTB på vej ?? skal ikke være noget til flere mio max 5-7000kr
Da jeg pt for ondt i ryggen af min racer har jeg kørt på vej med min gamle giant MTB istedet det er en del bedre i ryggen
Har for 3 mdr siden købt min nye racer og kan ikke kører 20 km uden jeg for ondt i ryggen Cyklen er indstillet rigtig
Har løbet og svømmet i mange år uden problemmer i ryggen men de sidste 2 år har jeg døjet med stort set alt.
skinebennet og svangen ryggen skulder osv
Har prøvet alle behandlinger uden effekt
Har så i denne ugen fået taget billede af ryggen ved en Kiropraktor og det viser sig at bækken er skæv og den kloge mand siger det er oversagen Så jeg skal ligge min racer på hylden i næste 4 mdr og hvis jeg skal cykel bare lidt er det MTB da du sidder mere oprejst og er mere skånsom for ryggen
okt 2006
Følger: 23 Følgere: 26 Cykler: 1 Emner: 31 Svar: 407
OBS - komplet shimano XT
http://www.bike-discount.de/shop/k95/a11683/limited-93-cc-race.html
jun 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Cykler: 2 Emner: 60 Svar: 1.124
mar 2009
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 11 Svar: 35
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 9 Svar: 458
Du kan få indstillet din cykel af profesionelle. En god anbefaling er Nicolai Norrid
www.nicolainorrid.com
Har benytter avancerede 3D målinger, som optimerer ens sidestilling/sadelstilling/indstilling af klamper osv. Netop for at kunne køre hurtigere, men også for at undgå skader. Et bikefit kunne meget vel løse dit problem. Det er ikke billigt, det koster vel ca 2500 alt inkl. Men jeg tror helt sikkert at det er det værd i dit tilfælde.
jun 2009
min hedder spectra messenger, den ser dum ud, men den er mega god!
mar 2009
et bikefit er det en komplet måling af cykel og rytter
spectra messenger er det en cykel ??
jun 2009
nej det en saddel ;D også en ret billig saddel (:
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 9 Svar: 458
Ja, det er en komplet måling af dig på cyklen. Dataen får du med, såfremt du vil skifte cykel en dag, så kan du bruge dem igen. Men den første cykel bliver rettet til med dig på.
mar 2009
har du et link til det saddel
jun 2009
desværre ikke, men er næsten 100 % sikker på at den lokale cykelhandler har den
MTB på vejen