{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MTB på vejen ?
  • #2   27. feb 2011 er der virkelig så stor forskel ?

• #3   27. feb 2011 Jeppe H hvor har du lige de tal fra? for den tror jeg ikke helt på!!!

• #4   27. feb 2011 Når jeg kører med "knopdæk" 26km/t gennemsnitlig på min mtb og efter jeg har fået slicks på kører 31km/t gennemsnitlig..

• #6   27. feb 2011 jeg sys os det lyder til at mere forkert. vi snakker om :

MTB med slicks vs racer ?

• #8   27. feb 2011 hardtail med lockout

• #10   27. feb 2011 det er nu mest tænkt på at jeg vil have en cykel til skoven dermed ikke sagt at den skal være ubrugelig på vejen, til hygge ture.

så mtb med slick? go? no go ?

• #11   27. feb 2011 Jeg vil sige det et go.. køre både skov og landevej på min..

• #13   27. feb 2011 Man kan jo altid skifte dæk hvis man skal i skoven ^^

• #14   27. feb 2011 Altså du kan sagtens have en MTB med et ekstra sæt hjul til som så monteres når den skal en tur i skoven. Det er intet problem.

Så det er bare afsted.
    Raceren vil være hurtigere, men så længe det er 14km vi snakker om, så pyt med det smiley

/Dennis

• #16   27. feb 2011 så er næste problem ! smiley tandhjul/kasette på bag hjul der ikke bliver slidt ens hvis kan køre med 2 sæt hjul ? eller er det ikke et problem ?

• #17   27. feb 2011 Jeg købte et sæt Specialized Crossroads 1,95" til at pendle 18km på med min mtb. Jeg havde egentlig købt et par slicks, men trak i land igen da jeg synes de er _for_ ekstreme.. Crossroads har gummi hele vejen rundt i midten, så de ruller ganske glimrende. I mudder kommer de lidt til kort, men det lykkedes mig da alligevel at køre hele ruten til Urban Slushcup i Kalundborg - også de mudrede dele hvor andre på knopdæk steg af.
    Det tager 7min at skifte dæk, men nu har jeg købt et ekstra sæt hjul, så nu tager det endnu kortere tid at skifte smiley
    Jeg har også købt en ekstra kæde, men jeg har glemt at skifte den sammen med hjulene. Indtil videre har det ikke givet problemer.
    Jeg kører både fra racere og bliver overhalet af city tourers, så det er vist rytteren der gør den største forskel.

• #18   27. feb 2011 Kører selv hverdag 17 km på arbejde på MTB, med slicks, 30-35 min tager det.. Hvis jeg har knop dælk på træder jeg lidt mere i pedalerne og så tager det samme tid... Så bar smæk nogle slicks på og ha så et par knop dæk til at lægge..

• #19   1. mar 2011 Jeg ville vælge en racer, hvis der er asfalt hele vejen..

Kommentér på:
MTB på vejen ?

Annonce