Energidrik {{forumTopicSubject}}
Hej Alle CG eksperter.
Jeg er blevet anbefalet at købe High5 4:1 drik, til indtagelse når jeg cykler.
I min søgen efter den billigste, fandt jeg en hjemmeside med en fordelagtig pris, men hvor varen desværre ikke var på lager - Jeg kiggede derefter lidt i deres sortiment og stødte på:
Danlab Nutrition
Flavoured Major Carbs
Er der nogle af jer der kender dette mærke og ved om det er godt eller skidt??
Hvad anbefaler I i øvrigt af produkter til indtagelse før, under eller efter cykling.
Jeg cykler på motionsplan, enten landevej eller MTB i skoven ca. 1 - 1,5 varighed pr. gang.
Vil gerne tabe lidt af de overflødige kilo!
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 51 Cykler: 6 Emner: 66 Svar: 1.709
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 2 Emner: 11 Svar: 31
Så sparede jeg vist lige lidt penge der
Når jeg så har tabt mig - og skal opbygge muskler og evt. cykler længere stræk - er der så noget I anbefaler??
I skriver almindelige energidrikke - sikkert et dumt spg - men hvad er almindelige drikke - navn osv??
jun 2007
aug 2008
Da jeg ikke har trænet i temmelig lang tid og derfor ikke er i super form (som du må være med maraton osv), vil du så anbefale at jeg tager noget, f.eks. den faxe kondi efter en cykeltur - eller er det stadig ikke godt/nødvendigt?
jun 2007
Jeg har selv smidt lidt over 20kg på 1½ år og gået fra kageform - max 1km løb/gang til at kunne løbe marathons. Det handler jo bare om at få kontrol på indtag af kalorier og forbrug. Mht. energidrik er det jo et boost til udholdenhed. De fleste mennesker kan, uanset form, holde sig selv kørende i omkring 2 timer før depoterne er tomme. Folk i god form vil have større depoter og kan således være igang længere før de rammer muren
aug 2008
SEJT 20 kg. det er fandme godt gået!!! Har du gjort det selv, eller har du haft andre til at motivere/"holde dig i ørene"
RESPEKT!!
jun 2007
Jeg vil gerne komme med råd og svarer gerne på spørgsmål, så godt jeg kan. Du kan altid sende en PB =)
aug 2008
okt 2012
Følger: 6 Følgere: 5 Cykler: 1 Emner: 2 Svar: 19
kommer du over 100km skal du have kulhydrater med
den plan jeg lige har skrevet er det jeg får af vide af min cykeltræne som er træne i herningcykelklub og eliterytter
okt 2011
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 674
Og du tænker på elektrolytter, ikke vitaminer...
Energidrik