{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.511 visninger | Oprettet:

Hvis DU havde 10.000kr... {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg overvejer lidt at købe en MTB til vinter brug - for at holde formen og som et alternativ til det sure spinning lokale...

Jeg har ca. 10.000kr, men hvad ville du/i købe hvis du/i stod med det budget...

Jeg vil gerne kunne bruge cyklen i skoven... Og er mest til Alu (men det siger budgetet sikkert)

Hilsen

Søren

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af ikea skydedør 1.500 kr.
  • Lækkende WC 1.230 kr.
  • Hjælp til ukrudt 2.250 kr.
  • Rengøring af 152 m² hjem 500 kr.
  • Opvasker 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvis DU havde 10.000kr...
  • #1   21. sep 2009 Så billig i forhold til det du får, Reba SL, X9 og et herre fedt design smiley
    http://www.bikebuster.dk/detaljer/110268.html#

• #2   21. sep 2009 Helt enig!

Jeg kører selv med Scott Scale 40 og er meget tilfreds med den!

• #3   21. sep 2009 Jeg ville nok betale lidt af den gæld jeg nu engang har fået...

men ud over det ville jeg nok kigget MEGET på som der bliver linket til

• #4   21. sep 2009 Jeg ville personligt ALDRIG købe en Scott. Har tæsket en rundt på et Malaysisk bjerg, og den var efter mine preferencer elendig at køre på.

Vil anbefale mange andre ting. Skriv PB hvis du vil have min mening, ellers vil jeg bruge min tid på noget andet smiley

• #5   21. sep 2009 http://www.bikebuster.dk/detaljer/110181.html
    Ser vidst ud til at være en god cykel til prisen :o)
    Håber virkelig du finder den rette :o) Held og lykke smiley

• #6   21. sep 2009 hvis det skal være alu, ville jeg nok tage et kig på denne
    (link fjernet)
    så er der også penge til klikpedaler smiley

• #7   21. sep 2009 jeg ville købe en Stevens manic .. også smide de 1000kr mere de er på tilbud til 11000.- førpris 14.500

www.stevens.de

• #9   22. sep 2009 Undskyld jeg låner tråden, men hvorfor ikke scott - overvejede det nemlig selv, og har kun hørt godt om det (fra en person)

• #10   22. sep 2009 Du skal ikke høre på nogle af de andre smiley Køb en Focus, det ved man sgu hvad er! Se evt. min cykel. Fåes billigt hos Heino Cykler (8999,- kr) og ser er der råd til lidt ekstra udstyr! Den kommer med halv XT og halv SLX, hvilket er en fantastisk kombination - synes jeg... Har selv lige købt en og er RIGTIG glad for min!

• #11   22. sep 2009 Mads I:
    OMG! Han bestemmer sgu da selv hvem han lytter til?

• #12   23. sep 2009 Værd opmærksom på den store del af: det her er det bedste for det har jeg, det kan være svært at erkende at man måske ikke selv altid har truffet de rigtige beslutninger. Jeg lytter dog stadig med og pt. har jeg ikke hørt argumenter imod Scott.

• #13   23. sep 2009 Hvis jeg havde 10.000 ville jeg købe Shimano DI2 smiley

• #14   23. sep 2009 Nye hjul ville jeg bruge mine på... til racer vel atmærke. Men tilbage til emnet.
    Ville gå efter en Specialized, eller en Lapierre. Men prøv at høre den lokale cykel pusher om der ikke skulle være noget intressant?

• #15   23. sep 2009 Helt klart den scott der linkes til, carbon rammen er afgørende. Den vil du helt klart blive mere glad for, frem for en alu, det er jeg ikke i tvivl om.

• #16   25. sep 2009 Hvorfor er Carbon bedre ??

• #17   26. sep 2009 Carbon rammen er stivere, som derfor giver bedre feedback til rytteren, samt den er lettere. Derudover er en carbon ramme mere komfortabel end alu,

• #18   26. sep 2009 Martin:
    Nu generaliserer du lige en tand for meget, carbon består af fibre der kan flettes på mange forskellige måder og derfor både bruges til at lave ekstremt stive rammer, og rammer der er "smidige" de rigtige steder med fokus på komfort.. Jeg ville personligt aldrig købe en carbon cykel til 10.000kr.. Den "type" ramme man får for de penge er ikke meget bedre end en alu, og alu er nu også kendt for at være ret stift (igen, det kommer an på konstruktionen og kvaliteten).. Man får mere for pengene ved at købe alu når man "kun" har 10.000kr, så vent med at købe carbon til du har 20.000..

Mit bud ville også være den Canyon Mikkel linker til, den ramme skulle være bland nogle af de bedste alu-rammer på markedet.. Og så er XT og SID nogle kanon komponenter, et køb du ikke vil fortryde.. Det er altså sjovere at køre på en cykel med komponenter der sparker røv, og så undvære det fancy carbon.. smiley

/René H

• #19   26. sep 2009 Hvad er det så man skal vælge af Carbon, hvis pris ikke er en udfordring ?? eller man har de 20 klik, og hvormeget skal man bruge cyklen, og hvor god skal man være for at det gør en forskel ??

Nybegynder
    let øvet hobby
    middel hobby (kørt 1 år)
    meget øvet hobby kører (kørt flere år)
    semi pro - kører løb
    Fuld pro - vinder løb

´For eksempel... smiley

• #20   26. sep 2009 Holder mig nu stadig til en god alu ramme.. Carbon er til race eller dem med for mange penge. *G*

• #21   26. sep 2009 takker, så hvis man ved at det er for sjov, for motion og ffor at have det fedt at blæse rundt i skoven - så er det ikke Carbon der er sagen (med mindre man har penge nok) hvad med stål, det er vel også ok - men mindre stift end alu ?

• #22   26. sep 2009 OT: Bo S: Iøvrigt en super fed S-works du har bygget, kan godt lide din kommentar til sidst om prioriteringen - ikke bare vælge det dyreste og "flotteste" men noget der virker og kan bruges, samt skiftes når det går i stykker.

En cykel der kan bruges i praksis - tak for det.

• #23   27. sep 2009 Spørg Andreas L (ham med en blå pipedream) angående stål, det ved han rigeligt om.. smiley

• #24   27. sep 2009 Stål er lidt mere komfortabelt vil jeg kalde det. Heller ikke et dårligt valg. Men som sagt er det rammens geomatri/opbygning der gør cykel sjæl. og ikke om den er i alu/carbon/stål eller titan osv.....
    Hvis du er ny ville jeg tage ud og prøve lidt forskellige mtb inden du bestemmer dig. Og se hvad der tiltager dig mest.

• #25   28. sep 2009 Helt klart der er forskel på carbon rammer, men nu taler vi om en scott scale caarbon ramme, der tror jeg ikke du får noget bedre.

Kommentér på:
Hvis DU havde 10.000kr...

Annonce