{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.704 visninger | Oprettet:

Cykelholder til MTB {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.
Hvis jeg skal investere i en cykelholder til MTB. 2 STK. måske 3. Hvad skal man så gå efter.

Jeg har kigget dem i Harald Nyborg og syntes de umiddelbart ser fine ud men jeg er ikke klar over hvor nemme der at sætte på træk samt hvordan vippe funktionen fungere.

Der udover har jeg set på Thule rideon til 3 cykler. Hvordan er den at sætte på samt vippe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cykelholder til MTB
  • Jesper F
    Jesper F Tilmeldt:
    jul 2018

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #1   10. jul 2018 jeg har netop købt en buzzrack buzz bee 4, den er rigtig fin, fandt en svensk hjemmeside som havde anmeldt den, kan ikke finde linket igen smiley de var fint tilfreds, og meget utilfreds med modellen fra harald nyborg - da man skulle bruge svensk nøgler osv. til montering.
    buzz bee kan dog ikke vippe. jeg fandt den til 1599,- hos speedline.dk


  • #2   10. jul 2018 Jeg vil gerne have en der kan vippe. Var det den nye model de havde lavet test af fra Harald Nyborg. ?

    Den de har ligner der er sådan et håndtag man bruger.


  • #3   10. jul 2018 Der ligger jo manualer frit tilgængeligt på harald nyborgs side
    https://www.harald-nyborg.dk/media/attachments/4379_789361.pdf her er direkte link til den du har kig på. Den må kunne forklare hvordan den fungere med vippe funktionen.


  • Lars O
    Lars O Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 13
    #4   11. jul 2018 Holderen fungerer som sådan ok, det er dog temmelig svært at få 3 MTB’er til at stå ordentligt da armene der skal holde om stellet ikke just er gode, og bredden gør at den midterste skal have pedalerne afmonteret. En anden dum ting er når du vipper holderen, så står lygtebommen på jorden og bliver bøjet.

    Hvis jeg skulle købe en ny i dag, brugte jeg de ekstra kr på en Thule istedet.


  • #5   11. jul 2018 Ok tak for dit svar :)👍 jeg overvejer det lige en ekstra gang inden jeg investerer.

  • #6   14. jul 2018 Jeg har en Thule der kan foldes sammen. Den koster en del og er kun til 2 cykler (kan fås til 3 idag), men den kan nemt være i bagagerummet eller et kælderrum, og det er let at bruge og det virker. Hvis det er noget du bruger ofte, så overvej om det kan betale sig at bruge lidt mere og så få det man har brug for.

  • Stefan H
    Stefan H Tilmeldt:
    maj 2020

    Følger: 1 Svar: 1
    #7   27. maj 2020 Nu har jeg hørt meget om den fra harald nyborg og har lige selv købt en til 3 cykler. Der står 3 mauntain bike uden at skille noget ad. Vippe funktion uden problemer og bøjer ikke jeg sætter holderen på selv og den låses
    Jeg vil så sige at uanset om der står thule på eller harald nyborg så køb et par ekstra stroppe til hjulene og stel
    Og på Haralds model kan alle cykler låses så de ikke er så nemme at stjæle.
    Jeg skriver fordi min erfaring er at den fra harald er udmærket til prisen og meget at det negative ikke passer
    3 cykler på den til 3 uden problemer


Kommentér på:
Cykelholder til MTB

Annonce