{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.280 visninger | Oprettet:

Patrick V
Patrick V
Tilmeldt:
26. mar 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Cykelholder til mtb {{forumTopicSubject}}

Hej

Skriver lige denne besked for at andre ikke laver samme fejl dom mig.

Sagen er den, at jeg har købt en atera strada dl3+1 cykelholder, pga dens smarte udtrækssystem som muliggør at man kan komme i bagagerummet med selv en vandret hængslede bagklap. Alt dette er meget smart, men det falder til jorden når man første gang prøver at montere mere end bare een mtb fullsuspension ramme bagpå. Da man ikke, ligesom på thule, kan afmontere stængerne fra bøjlen, skal man være overordentligt heldig, hvis man skal lykkes med at få cyklerne monteret første gang. Dvs at alle stængerne skal igennem første ramme, hvilket iøvrigt er helt umuligt hvis der er monteret flaskeholder og dernæst skal stængernes placering så passe med at de kan gribe fat i den næste cykel osv....?:o(( kræver mange forsøg....!:o((

Da jeg efterfølgende kontaktede tourgear(importør på atera i dk), for lidt erfaringsudveksling, fik jeg blot at vide, at jeg skul have købt evo-modellen fordi man på den model har mulighed for at afmontere stængerne med et system som ifølge dem skulle være meget smartere end på thule. Det vil jeg nu ikke give dem helt ret i, især fordi det ikke er helt gennemtænkt at have lås på cykelbeslaget i den ene ende af stangen, men ingen låsning i den ende der sidder på bøjlen......?:o/

Skal man have plads til 4 cykler, er den ideelle mtb cykelholder en thule g6 929 og hvis det er på sparebudget, så er det en buzzrack quatro.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cykelholder til mtb
  • #1   18. jun 2014 Jeg bruger selv Buzzrack quatro og den er nem at cyklerne fast på i hvert fald racer og hardtail, har ikke prøvet med fully.
    Vippefunktionen virker desværre ikke på alle biler, men stadigvæk en super holder til prisen.
    Vippefunktionen duer ikke på:
    Ford Focus stc. år 98->03
    Ford Mondeo stc. år 2012

    /Kasper N.


Kommentér på:
Cykelholder til mtb

Annonce