{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle bord 300 kr.
  • Hækklipning i parcelhushave og bortkørsel i 8270 Højbjerg 1.200 kr.
  • Hækkeklip 1.300 kr.
  • Throw trash 750 kr.
  • Handymand 790 kr.
  • Nedtagning af markise på altanen 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på rivette r6
  • #1   24. mar 2010 tror at med den sammensætning der er på cyklen, skal du prøve at sælge den for 17.500kr. eller noget der kunne ligne (:

• #2   24. mar 2010 well.. der er jo mange gode tilbud pt... udstyret fejler bestemt ikke noget... men det er en alu.... det er sgu ikke hvad de unge her på sitet vil have hehe smiley

• #3   24. mar 2010 neeij Michael desværre, men Rivettes alu er desværre ikke så kendt så folk er måske skeptiske overfor alu-rammer som denne.. /:

Men jeg holder på mit forslag smiley

• michael k
    michael k Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 13
    #4   24. mar 2010 Okay, tak for vurderingen. Ja rivettes alurammer ligger helt i toppen. Men det er de færeste der er interesseret i alu. Det sjove er jo at folk er begyndt at anskaffe sig stålrammer igen, Så mon ikke der er nogle der for øjnene op for dette pragt eksemplar af en cykel hvis jeg justerede prisen lidt smiley

• #5   24. mar 2010 det er der helt sikkert! smiley

Jeg var helt klart sprunget på med det samme, fanden være med prisen, men størrelsen er ALT for stor til mig /:
    Når jeg mener en 56' er lige stor nok, så er en 61 da helt hen i vejret :b heeh smiley

men der er helt sikkert nogle der vil have sådan en skønhed! smiley

• michael k
    michael k Tilmeldt:
    feb 2009

#7   25. mar 2010 Tak for de fine ord. Jeg synes den har været alle pengene værd. Cyklen vejer i sig selv ikke meget over 7 kg.

• #8   25. mar 2010 nej præcis og så er den jo super holdbar! (:

• #9   25. mar 2010 jeg kan godt forstå du synes det er en lækker cykel du har, jeg er selv helt vild med det mærke..
    Der er bare et kæmpe stort men - det er en alucykel med midend hjulsæt, og det kan man bare ikke tage så mange penge for, selv om der er monteret SRAM Red på den.

Det er rent liberhaveri at købe en alu cykel idag og jeg tror du vil få mere end svært ved at sælge den til den pris.

prøv at regne brugtprisen ud på alle delene, så vil du også komme frem til at den skal længere ned i pris.

problemet er at man får helt vildt meget kvalitetsracer for 17.500.- idag og så er det jo nyt og med garanti.

• michael k
    michael k Tilmeldt:
    feb 2009

#10   25. mar 2010 Det er lidt svært at prissætte stellet, Fra nyt af bliver stellet alene solgt for omkring de 11-12000 kroner. og geargruppen ligger på 10-11000fra nyt. Synes ikke sådanne en cykel skal længere ned end 15000 da det så går hen og bliver ren foræring.

• #11   25. mar 2010 sådan er det desværre alti.
    rammen vil du i løs vægt max kunne tage 4000.- for, og jeg tror endag at det vil blive svært i det hele taget at sælge den.

• michael k
    michael k Tilmeldt:
    feb 2009

#12   25. mar 2010 Hmm. Det hele ender jo nok med at jeg bare beholder den. Det lyder vidst som om der går mange penge tabt hehe.

• #13   25. mar 2010 4000kr. for rammen er absolut i underkanten. Ren foræring... (;
    Det er en high-end alu ramme og hvis man har bare lídt forstand på cykler ved man godt at den ramme er fandens dyr og absolut topklasse.. ;b

hold du din pris på 17.500kr. det er en super pris! Prøv at se min H8'er jeg har til salg, den burde jeg tage 6000kr. mere for... s:

• #14   25. mar 2010 du har ret - 4000 er i underkanten, men hvem vil give mere for en alu ramme, der KUN er liberhaveri. uanset hvor god en aluramme det er, så er det altså ikke state of art.

jeg ville vælge at bruge den til søndags ræs for hyggens skyld.

• #15   25. mar 2010 jeg var frisk på at give en formue. Ikke kun pga. de teknologier osv. der er lagt i den, men der er også prestige over at køre Rivette. Det siger jeg ikke fordi jeg selv har en. Har ment det, også da jeg kørte pronghorn (;

Den er en formue værd fordi der heller ikke er særlig mange af dem.. Selvfølgelig kan man jo gå in på Rivettes hjemmeside og købe den, men du ser dem næsten aldrig heller (;

• michael k
    michael k Tilmeldt:
    feb 2009

#16   26. mar 2010 geometrien i cyklen er helt i top. Men ja, folk tænker kun i ordet carbon. Men dette stel vejer det samme som et karbon stel og er stivere.

Kommentér på:
Pris på rivette r6

Annonce