{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.518 visninger | Oprettet:

Patrick R
Patrick R
Tilmeldt:
8. maj 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

Ny Cykel? - men men men {{forumTopicSubject}}

Jeg har bestemt mig for at jeg skal købe mig en cykel igen, så har brug for nogle råd og erfaringer...

Skal bruge cyklen til at køre en tur når det er lækkert vejr, altså til motionsbrug (Har bil, så det er nok begrænset hvor meget den skal bruges), så derfor skal den ikke koste meget mere end 3000...

Går meget op i at den ikke skal konstant vedligeholdes og reppes, den skal bare køre når jeg har lyst og ikke når den har lyst smiley

Jeg er faldet over 2 cykler:

Èn brugt: MBK BLACK Concept N8 RB til 2995kr
- MBK er jo et anderkendt mærke (mener jeg da?), der er indvendige gear, rullebremser og sat i stand
(link fjernet)

En BUSETTO Streetracer
- En Harald Nyborg cykel, der også har indvendige gear og rullerbremser.. Sprit ny og fuld garanti...
(link fjernet)

(Samtidig skal jeg siges at jeg bor i KBH og der bliver godt nok stjålet mange cykler, dette er også grunden til at jeg ikke vil ofre flere penge på en cykel)

Hvilken af de 2 cykler ville i vælge og hvorfor? Eller har i en helt anden cykel i tankerne (Skal være samme "stil")


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Cykel? - men men men
  • #1   2. maj 2010 Inden vi begynder at vælge.
    hvor høj er du


  • Patrick R
    Patrick R Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #2   2. maj 2010 187cm smiley

  • #3   2. maj 2010 Hej

    har haft MBK'en, blev stjålet efter 5 mdr smiley

    God cykel og meget MEGET meget bedre en Harald/Thansen/Bilka modellerne.

    Jeg stod i samme situation sidste år, ville ikke ofre mere da mine cykler i gennemsnit "holdt" et halvt år inden en eller anden neglede den.

    jeg kiggede også på www.brugtecykler men fandt cyklerne lignede
    L O R T for at sige det rent ud, de så ud som de var kastet ud fra 4 etage så fravalgte dem øjeblikkelig ( man kan sikkert være heldig, men den dag jeg var på Østerbro.....puhadada)

    Fandt en Ideal citybik med nexusgear, i god stand på DBA for 1700 kr og forløbig har jeg haft den 1 år smiley

    Så kig omkring, man kan være heldig her,DBA,gul og gratis´....mit råd ang. Thansen.......det vil blive dyrere i det lange løb, medmindre du smider den væk efter 1 års tid smiley


  • #4   2. maj 2010 Inden du f.eks overvejer at bruge 3k på en brugt, så se hvad en ny står i ..

    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)

    bare for at vise et par eksempler på at den brugte er en anelse dyr.


  • Patrick R
    Patrick R Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #5   2. maj 2010 Tak for dit svar Leif...

    Ja jeg er oss "nervøs" for at få en for poppet cykel så den bliver nuppet...

    Du har ret i at en nu "kun" koster 1000kr ekstra ca, men dertil kommer der jo oss lås osv oven i...

    Hvis der er flere der er nogle erfaringer, så del dem endelig smiley


  • #6   2. maj 2010 en god solid bøjle lås, til den så er du kørende... det er pengene værd

Kommentér på:
Ny Cykel? - men men men

Annonce