{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.609 visninger | Oprettet:

hjælp til cykel størrelse {{forumTopicSubject}}

Hej da jeg ikke vil betale for at blive body fit eller hvad det hedder da det stel jeg vil købe er brugt så vil jeg høre jer ad her inde smiley
min fulde højde er 182cm +/- og min skridt længde er 89 +/- og jeg har lige ny en specialized allez i str. 58 men jeg har kigget på en vision nc-890 i str. 53 . ??
mit spørgsmål er så vil den kunne passe mig ? tænkte på om man ikke bare kunne sætte sadelpinden op og så en lidt længer frempind på ?

på forhånd mange tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til cykel størrelse
  • #1   6. maj 2010 Hej Jonatan,

    jeg kører selv på en Vision i str 53, og jeg vil mene at en str 53 er liiiiige lille nok til dig.
    Jeg er selv 181 høj og har en skridtlængen er 81. Jeg har en 130mm frempind på, for at få længde nok på cyklen, men ellers passer den mig.
    Overrørslængden er kun 53 cm (på en Vision i str 53), så den er 5 cm kortere end din Specialized, som har en overrørslængde på 58, så hvis din Specialized passer dig, bliver den anden alt for lille til dig.

    Mvh
    kent


  • #2   6. maj 2010 Hey, jeg kan varmt anbefale http://www.competitivecyclist.com/za/CCY?PAGE=FIT_CALCULATOR_INTRO
    Følg anvisningerne i videoerne!!!

    Få en ven til at hjælpe med at tage målene og indtaste dem i computeren. Fit Calculator "spytter" så et resultat ud, som jeg personligt havde stor glæde af, da jeg skulle anskaffe mig en ny mtb.


Kommentér på:
hjælp til cykel størrelse

Annonce