{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.441 visninger | Oprettet:

Andreas A
Andreas A
Tilmeldt:
3. jan 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hjælp til el cykel {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Da jeg har siddet og kigget lidt på nogle El cykler, så faldt jeg over denne

https://www.cykelbanditten.dk/billig-og-sikker-el-cykel-i-god-kvalitet/

Jeg har derefter tjekket op på hvad man anbefaler for en El cykel, og det ser ud som om at denne cykel har det.

MEN, jeg synes bare at tilbuddet virker for godt til at være sandt.

er der nogle der kan fortælle mig om dette er er godt køb?
eller om jeg vil stå med en cykel til fruen som hun ikke ville kunne bruge om et år?

Det skal siges at jeg ikke kan komme ud og prøve kører den først, da den kun kan bestilles til levering på adresse.

Mvh Andreas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til el cykel
  • #1   3. jan 2018 Prisen er sikkert god nok, men før prisen har med garanti været alt alt for høj. Vil nok også sige at den pris du har fundet er alt for høj. En hurtig søgning på langtu elcykel på google og dette resultat kommer frem https://shopsimple.dk/produkt/el-cykel-m-kraftig-motor

    Det "sjove" er at firmaet der sælge den ligger på samme adresse som den side du har fundet. Og så lugter cyklens navnet langt væk af kina import. Jeg havde taget turen forbi en cykelhandler og købt en der. De er også i stand til at rådgive dig bedre så du ikke får købt noget lort.


  • #2   3. jan 2018 Pris og kvalitet hænger oftest ret godt sammen, og det er nok det mest fornuftige at sige om denne cykel smiley En før pris på 14.000,- er i hvert fald fuldstændig hen i vejret på denne cykel. Om den så er 6000,- værd tjaaa det kommer an på hvad du forventer af din cykel...!!

    Nu har jeg ikke prøvet den cykel du linker til men jeg har prøvet denne fra T.Hansen https://www.thansen.dk/cykel/cykler/elcykler/elcykel-benelli-alpan-mtb-27-5-27-gear-48cm/n-1263330393/pn-243391102/
    Den skulle på papiret være noget bedre end den du linker til.

    Jeg var på ingen måde imponeret, bremserne kunne intet, de kunne ikke engang blokere, gearet kørte ikke godt og føltes "billigt" selvom cyklen var helt ny. Så jeg afleverede den pænt tilbage igen og sagde tak for turen smiley Motoren dog, syntes jeg faktisk kørte og trak helt ok det skal de ha smiley

    Så med det i mente så ville jeg tænke mig om en ekstra gang inden jeg købte den hvis jeg var dig. En brugt kvalitets cykel, Kildemoes eller Batavus feks, med indvendige gear vil hun blive meget gladere for i længden er min vurdering.


  • Andreas A
    Andreas A Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   3. jan 2018 Mange tak for svarene.
    Jeg har dog læst mig frem til gearing på denne el cykel skulle være af ok kvalitet.
    Men jeg havde også på fornemmelsen at før prisen er sat alt for højt.



  • #4   3. jan 2018 Så må jeg skuffe dig med at du har læst meget forkert.
    Shimano TZ Turney SIS er det billigste af det billigste der kan fås, det er pt. nok det dårligste produkt Shimano producerer som også ses på denne liste over geargrupper hvor bedst er øverst.

    XTR DI2 (Elektronisk)
    XTR
    Saint
    Deore XT DI2 (Elektronisk)
    Deore XT
    SLX
    ZEE
    Deore LX (i nyere tid kun til touring)
    Deore
    Alivio
    Acera
    Altus
    Tourney


  • #5   3. jan 2018 Af ren nysgerrighed hvorfor skal dine kone have en el cykel?

Kommentér på:
Hjælp til el cykel

Annonce