{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dæktryk
  • #1   8. maj 2010 6 bar..!! smiley det er hvertfald alt, alt for meget, tvivler jeg os på at dine slanger kan klare.. Jeg køre med 2,2 bar

• #2   8. maj 2010 Jeg kører med 2 bar bag og ca 1,8 for smiley Lidt under hvad der står på dækket men jeg kan godt lide det.
    Hvis jeg skal køre langt på vejen kører jeg med 4 bar. Men som sagt ikke i skoven.

• #3   8. maj 2010 Jeg køre også med mellem 1,8 og 2½bar afhængig af vejret og hvor jeg skal køre.

• #4   8. maj 2010 du skal køre med lige så lidt så du ikke køre dækket af og får snake bites på røder og sten....

alt efter hvad du vejer er det pænt svært at sige smiley

• #5   8. maj 2010 Op på 3 bar på vej til skoven, hvis du kører på asfalt! Når du så kommer i skoven hiver du lidt luft ud så de er "bløde"...

• #6   8. maj 2010 Jeg kører med 25 psi...

• #7   8. maj 2010 Michael G: jeg vejer omkring de 75, lidt over... så de skal være sådan, at man kan trykke dem et godt stykke ned?

• #8   8. maj 2010 det skal være i fuld kampvægt med tøj og udstyr smiley

DOG når det er sagt er der absolut ingen der kan sige hvad DIT dæk tryk skal være... kun guide dig til hvordan du finder ud hvad der er best for dig...

men får at man får det bedste ud af det må det ikke være får hårdt pumpet da du så får en MEGET ubehalig køre tur.

for lidt luft risikiere du at køre dækket af fælgen og skader tilfølge samt at du smader dit hjul når du køre over røder osv...

et sted i mellem der er det perfekte tryk smiley

• #9   8. maj 2010 Jeg vejer også lige omkring 75, så se om mit tryk passer til dig? 1,8-2 bar foran og 2-2,3 bagved. Også alt efter hvor og hvad man kører på smiley

• #10   8. maj 2010 ja okay... Men jeg har en fornemmelse af at der næsten ikke skal være noget luft i, eftersom at man kan risikere at kører dækket af? hvis der er så lidt luft i, bliver det jo også en hårdere tur? da man skal træde hårdere for at den triller?

• #11   8. maj 2010 det er ikke helt korrekt nikolaj

Det er bevist at du har lavere rullemodstand med lavt dæktryk kontra et højt.. dækket kan arbejde meget bedre med underlaget da det er mere fleksibelt.

endnu en årsag til at køre tubeless og nogle dejlig brede sutter 2.2-2.3 smiley

• #12   8. maj 2010 På vejen er det rigtigt at lavere dæktryk giver højere modstand, men i skoven er det lige modsat. Jo mere overflade af dit dæk der rør skovbunden jo mindre modstand.
    Lidt luft giver også en dejligt blød tur i forhold til højt tryk, men man skal selvfølgelig have kun luft i til ikke at få snakebites eller køre dækket af fælgen i hjørnerne smiley

Kommentér på:
Dæktryk

Annonce