{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SCO cykler fra bilka?
  • #1   29. sep 2018 Hej,

    Min lillebror har haft rigtig dårlige erfaringer med deres SCO-cykler. Den har været i stykker og til reparation to gange på få måneder.

    / Alexander


  • #2   29. sep 2018 Jeg har stort set kun gode erfaringer med SCO.
    Ja det er cykler i den billige ende, men sammenlignet med X-Zite "T-Hansen" og Busetto "Harald Nyborg" så vil jeg klart anbefale SCO smiley


  • #3   2. okt 2018 Alexander A ,

    Måske du skulle uddybe hvad der gik i stykker på cyklen.. Tvivler på det er stel eller forgaffel som er defekt.


  • #4   2. okt 2018 det ser da fristende ud men kan se min lokale cykelhsndlert hsr skrevet på face book " Så er butikken fyldt med spændene 2019 nyheder fra Bergamont , Fuji til særdeles attraktive priser. Tænker du ny mountainbike har vi et bredt udvalg til priser fra 3500,- Kig ind i butikken og lad dig inspirere. Vi har altid kaffe på kanden "
    så kan man få servive det kan man ikke når den er fra bilka


  • #5   4. okt 2018 Skulle lige til at skrive hold dig væk! Meeeen xt/slx rockshox recon forgaffel og ok bremser for 4999 ja det er sku lidt af en pris.

    Kan garantere dig for at disse komponenter finder du ikke hos din cykel mekanikker, til den pris, Jan J


  • #6   5. okt 2018 Ville dog skifte Dæk ud med fx et sæt Schwalbe Rocket Ron. Der kan du spare et halv kilo på det vigtigste sted på cyklen. Samtidig får du bedre greb. Win-Win

Kommentér på:
SCO cykler fra bilka?

Annonce