{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
16.760 visninger | Oprettet:

Christian W
Christian W
Tilmeldt:
12. aug 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19

SCO cykler fra bilka? {{forumTopicSubject}}

Er på udkig efter en ny cykel. Har ca 3k.

Så lige disse 2 SCO cykler fra bilka. Har ikke forstand på det, så håber i kan råde mig.

(link fjernet)

(link fjernet)

Synes det virker super billigt, men hvis det er noget lort duer det selvfølgelig ikke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SCO cykler fra bilka?
  • #1   12. aug 2007 ja er enig bilka cykler er noget LORT

  • Christian W
    Christian W Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #2   12. aug 2007 Stille og rolig.. Skal bare bruge den til og fra arbejde. Ca 5km hver vej.



  • #4   12. aug 2007 man kan sagtens købe varehuse cykler det eneste man skal huske er at få samlet det ordentligt og man så vedligeholder det bagefter.
    jeg arbejder selv som cykelmekaniker og ser hver dag mange varehuse cykler der er samlet virkeligt dårligt og er livsfarlige at køre på så der er flere ting der skal spændes og justeres end de fleste mennesker kan finde ud af ellers tag den ned til den lokale og få det gjort ordentligt


  • Christian W
    Christian W Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #5   13. aug 2007 Super. Må tage ud og kigge lidt på modellerne igen. Hvad med dem jeg har linket til. Gear,bremser osv. Er det noget?

    Anyway tror nogle misforstod mig i starten. Er helt klar over man får en anden cykel hvis jeg går ned og smider 6-7 k hos min cykelhandler. Ville bare vide om sco cyklen falder fra hinanden efter 6 mdr. og gearet ryger efter 2


  • Christian W
    Christian W Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #6   13. aug 2007 Ok lyder godt. Vil kigge lidt på markedet

Kommentér på:
SCO cykler fra bilka?

Annonce