2.658 visninger
|
Oprettet:
Kædeolie?? {{forumTopicSubject}}
Jeg synes der mangler en god tråd om hvad folk bruger, og vil anbefale af kædeolie...
Jeg har søgt men de fleste tråde om det render ud i sandet
Personligt har jeg brugt Finish Line DRY indtil nu... men synes ikke kæden holder længe med det... Til gengæld synes jeg ikke kæden suger skidt til sig...
Har lige taget hul på en Finish Line WET i går og har ikke prøvet at køre med det endnu...
Personligt kører jeg kun i tørt vejr... og er lidt i tvivl om jeg bør holde mig til DRY
sep 2009
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 8 Svar: 199
Har kørt med både Finish Line Dry og Wet, men vil, til brug på seriøse cykler, altid foretrække Squirt Lube. Bruger dog Wet til hverdags geden fordi det bliver på i evigheder
sep 2009
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 8 Svar: 199
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 361
Jeg købte Finish Line WET sidste efterår og har brugt den indtil nu. Jeg oplever også at kæden bliver sort, snasket og klistret, men jeg har aldrig prøvet andet, og efter et par mudderhuller eller to, kan jeg dårligt tro at man kan forvente andet(?)
Desuden har jeg brugt kædesavsolie, så jeg også bruger det på min motorcykelkæde. Jeg kan dog se at kædesavsolie ligger HELT i bunden, så måske jeg skulle genoverveje mit smørremiddel - i hvert fald til mtb'en.
Kædeolie??