{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.658 visninger | Oprettet:

Kædeolie?? {{forumTopicSubject}}

Jeg synes der mangler en god tråd om hvad folk bruger, og vil anbefale af kædeolie...
Jeg har søgt men de fleste tråde om det render ud i sandet smiley

Personligt har jeg brugt Finish Line DRY indtil nu... men synes ikke kæden holder længe med det... Til gengæld synes jeg ikke kæden suger skidt til sig...

Har lige taget hul på en Finish Line WET i går og har ikke prøvet at køre med det endnu...

Personligt kører jeg kun i tørt vejr... og er lidt i tvivl om jeg bør holde mig til DRY smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kædeolie??
  • #2   29. jun 2010 Jeg kører kun med Squirt Lube. Den er helt tør og holder sig ikke på så længe, men der sætter sig intet snavs på smiley Hvis man følger anvisningerne, skal kæden ikke engang rengøres før at man påføre nyt.

    Har kørt med både Finish Line Dry og Wet, men vil, til brug på seriøse cykler, altid foretrække Squirt Lube. Bruger dog Wet til hverdags geden fordi det bliver på i evigheder smiley


  • #5   30. jun 2010 Men Gianni det er jo meningen at den skal fordampe for at blive helt tør. Den efterlader kun en tynd hinde på kæden som mindsker friktion og afviser (så godt som) støv og sand.

  • #6   30. jun 2010 Interessant test, Gianni. Tak for det smiley
    Jeg købte Finish Line WET sidste efterår og har brugt den indtil nu. Jeg oplever også at kæden bliver sort, snasket og klistret, men jeg har aldrig prøvet andet, og efter et par mudderhuller eller to, kan jeg dårligt tro at man kan forvente andet(?)
    Desuden har jeg brugt kædesavsolie, så jeg også bruger det på min motorcykelkæde. Jeg kan dog se at kædesavsolie ligger HELT i bunden, så måske jeg skulle genoverveje mit smørremiddel - i hvert fald til mtb'en.


Kommentér på:
Kædeolie??

Annonce