{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ligge på hjul
  • #1   8. jul 2010 Ja det er et frit land jo. Men det er altid pænt at "betale" trækket tilbage.....

• #2   8. jul 2010 lol ja men du mangler nok lidt endnu for at følge med jakob :o)

men ja det har jeg også prøvet mange gange men ligger mig da selv også på hjul af andre der er hurtiger end mig selv og følger dem som jeg nu kan sådan er det vel :o))

hvis du har lyst så triller jeg en halv lang tur imorgen aften ved 18-19 tiden

• #3   8. jul 2010 Det kunne ham idag godt lære. trak ham fra Humlebæk til Hørsholm i modvind.

• #4   8. jul 2010 jeg giver da selvfølgelig et nap med hvis jeg kan

• #5   8. jul 2010 Jeg prøver bare at øge farten stille og roligt så de ryger af. smiley

Jeg ligger aldrig rigtig selv på hjul, så hellere køre fra dem selv om de er svære at holde med. smiley

• #6   8. jul 2010 ...

hvis jeg muligheden på et længere stykke gør jeg det.
    har for noget tid tilbage hængt på 2 cykler fra midt glostrup til hedehusene. (en racer forest, og en Specialized Enduro...) selvfølgelig skiftende forest.

• #7   8. jul 2010 Det er først sjovt når man har knallerter på hjul.....:-)

Jeg har ikke rigtig noget imod at folk ligger på mit baghjul. Er alligevel vant til at trille alene og det er ikke hårdere bare fordi der er en som ligger bag ved.

Men hvis humøret ikke lige er til en "nasser"....så ryger tempoet bare op og så falder de gerne fra smiley

• #8   9. jul 2010 Hvis jeg er træt af og have en på hjul som ikke "betaler" tilbage så sænker jeg farten til den anden bliver utålmodig og overhæler....

Det skal lige siges, jeg syns det mindste man kan gøre er at give sig til kende at man ligger i ens baghjul.

Jeg kørte en dag på arbejde på min mtb fra amager til centrum, der var et lige stykke på et par hundrede meter hvor jeg ved hvis jeg giver den nok skral kan jeg nå det næste lyskryds, dette kunne jeg ikke da der var en del trafik på cykelstien til at starte med, jeg bremser ned (skivebremser er effektive) så jeg stoppede på det par meter, jeg mærker lige en snitte mig og SMÅkage, så ligger der en gut i asfalten som havde tænkt at der var et lift til ind til centrum. han vurderede at vi godt kunne komme over det gjorde jeg ikke, han tabte.

Han mente selvfølgelig at det var mig der havde en skrue løs.... af well.. jeg slog mig ikke sagde han var en spade og kørte fra ham mens han lå ned smiley

• #9   9. jul 2010 Så håber jeg sku at jeg finde nogle at ligge på hjul af om 2 uger

• #10   9. jul 2010 Hihihi.....sjovt på vej hjem i går lå der en ung dreng lidt længere fremme som jeg lige skulle på hjul af. Og da jeg kom der op syntes jeg godt nok cyklen virkede meget bekendt. Og rigtigt nok....det var min principia som jeg solgte sidste år smiley

Det værste ved folk som ligger på hjul er hvis man ikke lige stoler på dem....for nogen ligger tæt og så skal der ikke meget til at ramme et hjul

• #11   9. jul 2010 Ja nogle gange virker det ikke som om folk har helt styr på det

• #12   9. jul 2010 de gange jeg sniger mig til at ligge og få en lille puster så holder jeg vel 50cm -1mtr afstand og ligger min 30 cm. forskudt jeg ved godt at der forsvinder en del af fordelen ved at ligge sådan men heller det end at blive fanget i ham for and laver en hassederet bevægelse

• #13   9. jul 2010 Ja.....satser på at der er så menneskedødt i Sverige i morgen så jeg har Tour de Hallandsås helt for mig selv og min Ipod smiley

• #14   9. jul 2010 jeg plejer nu ikke at møde så mange så har for det meste vejen for mig selv

• #15   9. jul 2010 Personligt syntes jeg ikke det er fedt at have folk jeg ikke kender liggende på hjul, har man været i asfalten et par gange og ved hvad det kan koste af tid i en løbssæson er risikoen for stor.
    Jeg sætter dem med det samme, hvis folk sidder og kæmper for at holde hjul er chancen for kørefejl en del større, derfor laver jeg gerne en del forceringer så de forsvinder hurtigere.
    Der er mange der kan finde ud af det, men flere der ikke kan, det er dem der er farlige.

• #16   9. jul 2010 Skal man ligge på hjul af andre, gør man klogt i at melde det til ham foran. Og det vil klæde en at give tilbage altså gå frem og trække. Har man ikke kræfterne til det, kan man jo ligeså godt trille for sig selv.

• #17   9. jul 2010 Jeg kan ikke se hvorfor folk har så travlt med at "betale tilbage" Det er ham foran som afgør om ham bagved skal trække lidt, så trækker den forreste væk. For et par dage siden var jeg ude at køre, og en mand på ca. lå bag mig. Han virkede lidt usikker fordi han havde problemer med at følge med, men de jo bare at øge tempoet hvis man ikke vil have ham der. eller bare holde tempoet, dem der ligger bagved er oftest langsommere, så det er bare om at holde tempoet, kan han følge med så lad ham...

• #18   9. jul 2010 "Der er sgu god fart i de sandaler". Sagt i går af en makker på en racer cykel, efter han havde ligget på hjul 6km fra centrum Lyngby, over geels bakke til Holte. Jeg har som sådan ikke noget i mod, at folk ligger på hjul. Jeg gør det ikke selv, for jeg synes, det er for farligt. Der er trods alt andre trafikanter på cykelstierne så man kan nemt komme ud for nogle farlige situationer når man overhaler de andre på stierne. Jeg er lige glad med om folk "betaler tilbage", jeg kører hverken hurtigere eller langsommer af at de ligger på hjul, så det betyder ikke noget for mig. Det er dog rart når man lige får en lille tak når "vejene skilles".

• #19   9. jul 2010 det sådan det skal være Jesper, bare alle havde samme holdning.

• #20   9. jul 2010 det sådan det skal være Jesper, bare alle havde samme holdning.

• #22   9. jul 2010 det sådan det skal være Jesper, bare alle havde samme holdning.

• #23   9. jul 2010 min opfattelse er nu at dem jeg ligger mig på hjul af er somregl nogle som jeg har hentet og kører hurtiger end dem så sider jeg lige 2 min. og for lidt luft inden jeg trækker forbi i det tempo jeg plejer at køre i. og hvis det er nogle som kommer bagfra og henter mig kan jeg som regl ikke side på deres hjul ret længe for de kører jo en del hurtiger end mig siden de har hentet mig :o)

• #25   9. jul 2010 Jeg har da også oplevet at jeg har hentet nogen af jer racer dudes engang i mellem, og så lagt mig på hjul for lige at slappe af et øjeblik smiley det er jo altid rart når man får lidt hjælp hen ad vejen. Men jeg holder alligevel en rimelig afstand, for somsagt at det normal trafik vi køre i og der kan hurtigt udvikle sig en situation, hvor man helst ikke vil være for tæt på hinanden. Men jeg slutter altid af med at sige tak når jeg overhæler eller drejer en anden vej smiley Det er da det mindste man kan gøre,

• #26   9. jul 2010 jeg ligger tit på hjul er racer gutterne når jeg køre på arbejde men vil sige at de gi altså også go gas..:D og når jeg møder kl 6 er det halv hårdt at komme igang så er det rart når der kommer en flok racer eller bare en enkelt man lige kan få lov at ligge på hjul a...:D men det drejer sig også kun om ca 1 km og de fortsætter altid for fuld skrald og jeg skal bremse i god tid så det altså ikk altid man kan nå og sige tak..og oplever også tit andre racere ligger på hjul a mig på samme strækning.. synes det er fint nok kan de holde til tempoet skal de være velkommen til at ligge på hjul også selv om de ikk takker...

• #27   9. jul 2010 men det stadig det skjoveste på motorvejs stierne at race FRA racer holdene på fixen..;)

• #28   9. jul 2010 Kan høre at det var et udemærket emne jeg tog op.
    Vidste ikke om det var lidt latterligt nemlig.
    Har ingen problemer selv med at folk ligger på hjul af mig. Det sker højst det at jeg kommer til at presse mig selv mere end forventet.
    Igår troede jeg at jeg skulle køre en stille tur i jævn hastighed. men pluselig lå jeg med en puls på 94.

• #29   9. jul 2010 puls på 94 ja så er du da helt oppe at ringe LOL

• #30   9. jul 2010 haha 94? Undsskyld men du må da nær være faldet i søvn smiley ?

• #31   9. jul 2010 ha ha 94%

• #32   9. jul 2010 Godt nok smiley

• #33   9. jul 2010 lol når det var noget ganske andet :o)

ja man kan til tider komme op i puls og fart uden at ligge mærke til det

• #34   9. jul 2010 Syntes der er nogle der er lidt for friske i den her varme

• #35   9. jul 2010 D L C: Nok godt nok at du begynder at "bremse" op i god tid, den har jo ingen!:O Til jer der kører Fixie(uden bremse) så forstår jeg ikke helt at i Lægger jeg på hjul? For uden bremse så håber jeg sgu ik at i kommer under 1 meter bagved den forankørende, og så er der jo ingen fordel ved at ligge på hjul?

• #36   9. jul 2010 Det kan godt "stresse" lidt (hvis man selv ligger i grænseområdet) men så slår jeg som regl bare en ordenlig skid, så plejer de at slippe, eller gå forbi... Det gaaas... ;o)

Jeg ligger sjældent på hjul, da jeg får mere ud af at trække selv.. ;o) holder afstand på minimum 3-4meter

• #37   9. jul 2010 Havde faktisk en med på hjul fra Vedbæk til Rungsted i dag....han spurgte da pænt om han måtte smiley

• #38   10. jul 2010 jeg køre normalt i skov men forvilder mig en gang i mellem ud på landevejene sidst jeg gjorde det var der en som lage sig bag mig jeg trak ud til siden for at give ham plads men han blev bag ved vilket er helt ok men da vi nåde toppen af en bakke råbte han surt at jeg skulle flytte mig det gad jeg sku ikke finde mig i efter at have trukket ham næsten 1km også få sådan en tak jeg hukkede bremserne og som en tidligere har nævnt så er skivebremser gode så han må undvige ud på en mark så kan han lære at sige pænt tak næstegang

• #39   10. jul 2010 HAHA smiley

Kommentér på:
ligge på hjul

Annonce