afvise point {{forumTopicSubject}}
er jeg den eneste der er ved at være lidt træt af useriøse brugere på dette forum som bare afviser uden begrundelse.. ?
ok - fint hvis der ligger 1 uskarpt billede og 1 billede af din hest... eller hva faen det er man ser nogle gange...
men hvis der er masser billeder og beskrivende dybdegående text... synes jeg man skal give en fandens god grund hvis man afviser....
ok det ik for at være bitchy men er bare træt af folks lade holdning til andres arbejde... hvis man bruger tid på at bygge noget sammen lave billeder osv.. kan man som minimum give en seriøs kritik eller noget brugbar feedback, hvis man afviser...
synes for vores alles skyld og for at bevare et forum hvor man kan regne med at brugerne er seriøse og elsker cykler, at jeg bare lige ville opfordre alle til at smide en komentar, ved afvisning.... =D
feb 2008
Følger: 11 Følgere: 16 Cykler: 3 Emner: 71 Svar: 5.166
syns det er en rigtig god tankegang. Men har du set nogle af de cykler der bliver lagt op?? Det er jo personer der lægger en cykel fordi det er en cykel..... ikke fordi de går op i og have en cykel eller gør specielt meget for deres cykel... det er da lidt belastende at CG bliver oversvømmet med sådan nogle brugere/cykler.
feb 2006
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 63
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 7 Cykler: 8 Emner: 13 Svar: 30
http://www.cykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12739
umiddelbart kan jeg ikke se grunden
og forleden var denne ved at blive afvist.. ka ik huske tallene men den havde sku ret mange afvise point... og sæføli stadig uden begrundelse....
http://www.cykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12672
når man ser på den synes jeg da der er lagt et stort arbejde i at lave den... den er da temmelig gennemført. well der er ingen carbon og den er sikkert ik skide let, men nu er det jo også noget helt andet der tæller for en fixie i forhold til en fuldblods racer....
synes bare det er trist at se cykler som disse blive afvist... på et temmelig useriøst grundlag......
men sæføli ska rustne cykler (hvor kun de slørede billeder skaber tvivl om det er larkering eller rust) afvises.... det er jo et galleri. og det ska det blive ved at være
feb 2008
er det for at det er et projekt at de skal lave den sprit ny og sætte dem i stand. fint nok. så opret den i et galleri.. men sådan er det jo sjældent..
feb 2008
aug 2008
ja det includerer sæføli også rustne cykler..... glæden ved at cykle på en rusten låge kan være lige så stor som på en carbon pimped på 6 kg. det nok bare ikke alle m 6 kg's cykelr der har forstået det... og det sku lidt en skam... men uanset hvad SÅ KOM DOG MED EN KONSTRUKTIV KRITIK TIL DE UFORSTÅELIGE AFVISNINGER.... og hvis din afvisninger virker helt indlysende på dig selv.. så fortæl 'ejeren' hvad du mener som en hjælp til at få din accept....
aug 2008
jan 2009
Følger: 33 Følgere: 44 Cykler: 1 Emner: 25 Svar: 2.345
sep 2008
Følger: 10 Følgere: 12 Cykler: 3 Emner: 1 Svar: 15
Men så opstår der vel bare en ny problematik der hedder, det folk så vælger at skrive. Tænker, de selv samme der kort godt og konsekvens afviser alt der ikke falder i deres smag, vel bare skriver :
..........................................
som begrundelse for afvisning, peace of cake jo, og kun et enkelt klik mere end blot at afvise..
Men er helt enig, alt for mange herinde der kosekvens bare afviser, min Czar hev 20 på under 5 min, og ikke én skrev spor.. Ja så tænker man lidt wtf?
Ligelides gjorde jeg da jeg så de to fixie's, afvise point? Who, where, wtf?
Folk bruger tid på deres cykler, billeder (mine ikke for heldige I know) og profilsammensætning, det hele tager tid, og "man" glæder sig til at gøre sit "nye" dyr en del af fællesskabet, så det sku for neder bare at blive spist af med et bah.. Har intet imod afvisning med Konstruktiv kritik.
Det drejer sig vel i bund og grund om, man gerne vil vise noget frem man er glad for, dele ideer osv.. Men der vil altid være forsmået mennesker at finde på samtlige forums world wide.
Tror ikke dette problem kan løses bare sådan desværre, men bevare min tro på, at nok folk herinde nok skal sørge for de cykler der burde være her, kommer ind.
Man skal bare huske at ha' lavet copy af sin tekst, i tilfælde af failure! =)
sep 2008
sep 2008
jan 2009
Følger: 33 Følgere: 44 Cykler: 1 Emner: 25 Svar: 2.345
problemmet ligger i at der er så mange cykler med dårlige billeder og tekst som prøver at komme ind pt. (og ikke ret mange lige pt. som gør noget ud af det efterfølgende) så det ender hurtigt med at jeg står til mindst 60% afvise point på andres cykler grundet andres eventuelle dovenskab...
jeg vil ikke nævne navne men jeg har skrevet kommetarer til de sidste cykler (måske står der ikke fordi at cyklen er røget ud) både som feedback/hjælp og begrundelse.
afvise point