{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

CykelGalleri.dk
CykelGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 47832 Emner: 29 Svar: 130

CG-info: Nyt - Velkomst/afvisning af gallerier! {{forumTopicSubject}}

Vi har gennem længere tid modtaget gode input vedr. velkomst/afvisning af nye gallerier, og derfor har vi foretaget nogle enkelte ændringer.

Det nye er:

- Du kan maximalt afvise med 1 point (hvorimod du stadig kan byde velkommen med 10 point, hvis du har vundet nok udfordringer).

- Alle afvisninger skal begrundes, og bliver synlige i kommentarerne under galleriet.

- Alle velkomster bliver synlige i kommentarerne under galleriet. Skriver du ikke selv en kommentar, vil der blot stå "Velkommen".

Disse ændringer er lavet for at indstemningsprocessen bliver mere åben, og man kan følge med i, hvem der byder velkommen.
Samtidig har man, som bruger, også chancen for at få ændret på evt. fejl og mangler ved galleriet - inden galleriet bliver afvist.

Mvh. Rikke/CG smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af ikea skydedør 1.500 kr.
  • Lækkende WC 1.230 kr.
  • Hjælp til ukrudt 2.250 kr.
  • Rengøring af 152 m² hjem 500 kr.
  • Opvasker 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CG-info: Nyt - Velkomst/afvisning af gallerier!
  • #7   20. aug 2014 Der skal 3 stemmer til at få cyklen ind, men 50 for at få den afvist.

Totalt idiotisk.
    Jeg vil stemme min søns 3 hjuledecykel ind en af dagene....det burde nu ikke være et problem med lidt gode kommentarer og nogle fine billeder.

Ahh Bazoom..... tænk jer nu lige om

• #9   20. aug 2014 Hvis man skal udlede noget positivt ud af det her må det være at afvisninger bliver fulgt af en kommentar nu ihvertfald. Indstemningen af cyklerne er der jo intet ændret i.

• #10   20. aug 2014 Det har jo altid været sådan at man kunne stemme med 10 point hvis man har vundet 10 udfordringer! Så ikke noget nyt på den front.

• #12   20. aug 2014 Ja okay, havde ikke tænkt på det på den måde.
    Heldigvis er cykelgalleri ikke lige så useriøst som bil og scooter galleri smiley

• #14   20. aug 2014 Ja, men *skodcyklerne* bliver til gengæld sværere at holde ude.
    I ved hvem jeg mener

Kvalitetsniveauet er i forfald smiley

• #15   20. aug 2014 Har der været så mange skod cykler der har været forsøgt oprettet at det reelt har været et problem? Givet jeg har ikke kigget ret meget på hvad der bliver stemt ind, men hvis det hele skal vilde cykler med de dyreste stumper og en std busetto citybike fra harald skrald ikke har noget at lave herinde, synes jeg det er at skyde langt forbi sidens intention.
    Ja førnævnte busetto er nok ikke skide spændende at kigge på men den forsvinder jo også ret hurtigt i galleriet alligevel tænker jeg. På scootergalleri er der blevet stemt i vanvid ind af helt std scootere som er dybt uinteressante at kigge på, men der har det ikke været et problem.

Hvis man som bruger herinde skal være så "snobbet" at man ikke kan acceptere at der er nogen der er stolte over deres billige cykel og gerne vil vise den frem, selvom det måske kun er fordi de har malet styret i blå frem for sort eller lign, synes jeg sq godt nok det er lidt ærgeligt at være bruger herinde.

• CykelGalleri.dk
    CykelGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 47832 Emner: 29 Svar: 130
    #16   21. aug 2014 Hej alle,
    Vi holder øje med, om vægtningen af velkomst vs. afvisepoint, skal justeres smiley

Mht. indstemning, så har det altid været sådan, at man har fået flere indstemmepoint, hvis man har vunder x-antal udfordringer.

Mvh. Rikke/CG smiley

Kommentér på:
CG-info: Nyt - Velkomst/afvisning af gallerier!

Annonce